sobota, 6 października 2012

Tiul

Co tu dużo pisać uwielbiam tiul - zarówno tiulowe bluzki jak i sukienki. Przemawiają do mnie niestandardowe połączenia typu tiulowa spódniczka i wełniany sweter. W dzisiejszym poście zestawiłam tiulową bluzkę w neonowym kolorze (czego zdjęcia nie oddają) z "włochatą" spódniczką. Do całości dobrałam szpilki w kolorze ecri.
Przyjemnej niedzieli wszystkim życzę! Do usłyszenia niebawem!






bluzka - H&M
spódniczka - H&M
marynarka - NN
buty - Stradivarius 
spódnica -

18 komentarzy:

  1. Fajne połączenie! Ale ja chyba się nie przekonam do zakładania ciemniejszych staników pod jasne bluzki. Nad zakupem spódniczki się zastanawiam, ale właśnie nie miałam pomysłu z czym ją łączyć, a na lekkie tkaniny już dla mnie za zimno

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietna jest ta spodnica, sama zastanawiam sie nad jej zakupem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie już za zimno na takie lekkie bluzki :( Ale kolor Twojej jest niesamowity taka cytryna jeszcze trochę ciepła emanuje:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo eleganski z nutką nonszalancji! Ale stanik wybrałabym cielisty.
    Pozdrawiam, Julia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska spódnica! Chyba również się na nią zaczaję :) świetnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne buty...no i reszta też,pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buciki i spódniczka, ogólnie jestem tutaj częstym gościem i zawsze jest miło

    zapraszam do mojego nowego blogu art-paola.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądam i czytam Twe posty od niedawna i od razu zapisałam Twojego bloga do ulubionych (za poleceniem Nissiax83). Uważam,że Twoje pomysły są super i można się nimi inspirować.Nie wiem tylko,czy nie używasz szerokokątnego obiektywu i Twa buzia wygląda na bardzo pociągłą.Jeśli jednak nie-to zmieniłabym na Twoim miejscu fryzurę na bardziej "ulizaną".Poza tym na razie nie mam nic innego Tobie do zarzucenia;)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie, nie wspomnę o marynarce-:) dawno ja kupilas? Zdradzisz gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marynarkę kupiłam już jakiś czas temu na WGO

      Usuń
  10. Ile masz wzrostu? pytam gdyż jak dla mnie wyglądasz modelkowo czyli na 180 cm ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? nie dodałaś sobie? mi wyglądasz na max 165 cm

      Usuń
    2. ps w sensie tak drobno wyglądasz

      Usuń
  11. Witaj!

    Wyglądasz świetnie (zresztą jak zwykle)!

    Do Twojej delikatnej urody i świetnej figury, bardzo pasują takie miękkie(spódniczka) delikatne materiały(bluzeczka). Kolejny look, którym mnie urzekłaś.

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, bardzo elegancka mama. Zazdroszczę figury;-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie thebandzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Marynarka i spódnica świetna. Cały zestaw rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń