środa, 3 października 2012

Trochę inaczej



Dzisiaj rozpocznę post troszkę inaczej….
Muszę przyznać, że wczorajszego wieczoru nieźle się uśmiałam, w sumie to nie tylko ja, jeszcze kilka osób które mi towarzyszyły  – nawet teraz pisząc to uśmiech z mojej twarzy nie schodzi. Chyba ktoś się musiał bardzo nudzić. Napisanie kilkunastu obszernych niepochlebnych komentarzy w przeciągu pół godziny nijak mających się do moich stylizacji  to nie lada wyczyn. W sumie to powinnam napisać fanka bloga, a nie czytelniczka – bowiem nie każdy jest w stanie poświęcić tyle czasu na przeglądnięcie kilkunastu postów……….. musiało komuś bardzo zależeć!  
P.S.
Pewnie Cię rozczaruję „Pani idealna”, ale żaden z Twoich komentarzy mnie nie rozzłościł, jedynie rozśmieszył. Poziom jaki prezentujesz jest żenujący. Gdy myślę sobie o Tobie, aż ciśnie się na usta słowo współczuję.
Mimo wszystko pozdrawiam Cię bardzo serdecznie anonimie z „przerośniętą wyobraźnią” i dzięki za bicie licznika!

Wracając do tematu.
Dzisiaj luźna,bardzo wygodna stylizacja.




 dres - sklep lokalny
t-shirt - Tommy Hilfiger
worek - Stradivarius
buty - H&M


46 komentarzy:

  1. Niepochlebne opinie pisze tylko ktos zwyczajnie nieszczęsliwy,i prawda ze nalezy takim ludziom współczuć-ja współczuję.
    Angela swietna postawa,nie kazdy tak potrafi;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Carol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za,
      poza tym fajne butki.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Hej. Nie pochodzisz przypadkiem z okolic Konina? Bo jakbym Cię skądś znała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczysz Angelo jaki Twój blog stanie sie teraz popularny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BTW świetny dres. Uwielbiam takie delikatne szarości

    OdpowiedzUsuń
  5. kolejny świetny zestaw :)brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się że często robisz wpisy:) p.s. gratuluję dystansu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde no fajny ten dres muszę powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty z h&m to z nowej kolekcji ???

    ada

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ten dres ! :) ja ostatnio zamówiłam sobie na all tylko taki bardziej pumpowaty :P
    jej ty jesteś taka ładna !!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładniutko :)
    dobrze, że w ten sposób patrzysz na ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, na luzie a ciagle z klasa !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. hehe taaak, dokładnie, u mnie też się znalazła jakaś mądra, która minuta po minucie wpisywała milusie komentarze :D

      tak jak kiedyś mówiłam - czy to w dresie czy w balowej sukni, zawsze wyglądasz dobrze, taka uroda zawsze się obroni :)

      Usuń
  13. No cóż, takie rzeczy biorą się tylko z jednej rzeczy - z zazdrości, i wychodzę z takiego samego założenia, że jedyne co można z takimi ludźmi zrobić, to im po prostu współczuć :) Świetny ten dresik, a buty mnie przerażały w sklepie, ale na Twojej nodze nie wyglądają źle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestes niesamowita nawet w dresie wygladasz kobieco i bardzo oryginalnie. Bardzo podobaja mi sie buty, kupilas je w tym roku? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!
    Ja trafiłam na Twojego bloga, gdyż jesteś jedną z ulubienic mojej ulubienicy, a mianowicie: Nissiax83. I cóż...wpadłam po uszy:) Jesteś prześliczną młodą kobietą!Bije od Ciebie pozytywna energia i czas spędzony na Twoim blogu będzie już stałym punktem mojego relaksu.

    Ps. Też czekam na post o fryzurach i może coś o pielęgnacji cery?

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś mnie ten fason butów nie przekonuje :( U Ciebie do dresów wygląda OK, ale kojarzą mi się z butami a'la Spice Girls :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie rowniez zaszczyca swoimi komentarzami mily nieznajomy/nieznajoma i podobnie jak Ty usmiecham sie do ekranu :)
    Buty nie w moim typie, ale w zestawie z dresikiem wygladaja niezle !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytając Twojego bloga mam wrażenie, że w ogóle nie pracujesz, albo pracujesz po kilka godzin dziennie, albo np. do 12 hehe,mam pytanie, czy masz jakieś swoje filmiki na You Tube?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie jestem na macierzyńskim tak więc pracuję 24h/d hihihi
      Na You Tube mnie nie znajdziesz - żadnych filmików nie mam

      Usuń
  19. Mieszkam w USA i wiem jak polacy sa zazdrosni o wszystko co mas. trudno trza isc robic albo sie uczyc i tez bedzie. :) nie przejmuj sie

    OdpowiedzUsuń
  20. ja przez takie anonimki w końcu moderuje komentarze, wcześniej tego nie robiłam. Uznałam że jak mi sie cos nie podoba to prostu opuszczam bloga..i tyle i że inni robia tak samo!. Do głowy by mi nie przyszło kogos bezmyślnie obrażać. Ale niestety w niektórych anonimowośc budzi władzę pisania obelg, oszczerstw i obrazania. Szkoda mi takich ludzi, ale z drugiej strony nie pozwolę "srać" na moim blogu!!Więc usuwałam te śmieci, ale juz jak pisałam moderuje i nie dopuszczam. W końcu jakaś kultura musi być ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. czy nagrasz kiedys filmik ze swoim udzialem ?:) np.jak dobierasz garderobe albo jak sie czeszesz? byłoby fajnie . to zawsze jakies urozmaicenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmm może faktycznie byłoby to coś innego, jakieś urozmaicenie.......:)

      Usuń
  22. Na bloga trafiłam przes nissiax83 i teraz z każdym dniem z ciekawościa zaglądam czy pojawił sie nowy outfit ;) Twój gust bardzo do mnie przemawia i fajnie, gdybys pokazała też wykonanie fryzur. Pozdrawiam serdecznie, a anonimami nie ma się co przejmować i widzę,że taką postawę przyjmujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, no cóż zaglądam codziennie do Ciebie i jakoś nie wpadłam na te okropne komentarze, może mimo woli je opuszczałam....i ty daj sobie z nimi spokój.
    Nie wszystkim dogodzisz...szkoda tylko, że sprawiają Ci przykrość.

    Skoro zareagowałaś na te wpisy to znaczy, że jednak przebrała się miarka...i dobrze, trzeba reagować. Nawet anonim nie ma prawa nikogo bezkarnie obrażać.
    Może po prostu usuwaj te wpisy.

    A teraz coś od siebie...Ja urodziłam 4 czerwca i powiem szczerze, u mnie jeszcze daleka droga do ładnej figury...dlatego zaglądam do Ciebie i podziwiam....ciągle podziwiam. I wierzę, że moje ciało również powróci do poprzedniego wymiaru.

    Pozdrawiam, mam nadzieję, że twój synek chowa się zdrowo, a córcia zaakceptowała braciszka i to, że twoja miłość dzielona jest między nimi.

    Oczywiście czekam na kolejne stylizacje na pewno zajrzę tu znowu.
    Beata

    Aha...nabijam licznik odwiedzin a co!









    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Beato
      synek chowa się dobrze, Wiki jest zakochana po uszy w braciszku :)
      życzę wytrwałości w powrocie do formy sprzed ciąży - na pewno się uda - grunt to pozytywne myślenie!
      Pozdrawiam bardzo serdecznie i dzięki za nabijanie licznika hihihi :)

      Usuń
  24. Od poniedziałku obserwuje podobne zachowanie na wielu blogach, chyba przesilenie jesienne ludzi zdolowalo i dają upust swoich frustracjii na blogach.

    Uwielbiam twoje stylizacje

    Pozdrawiam LaLa
    www.lasarfalla.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. wchodzę na Twój blog codziennie. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale dzięki niemu mam ochotę być kobieca! Optymizm jaki serwujesz jest naprawdę motywujący :) Pozdrawiam serdecznie !
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej kochana! Ja również trafiłam tutaj przez nissiax :), wyglądasz na bardzo sympatyczną dziewczynę :)w dodatku śliczną. Mam zamiar kupić sobie pierwszy zegarek Michael Kors'a i nie mam pojęcia jaki..czy one wszystkie są takie duże? Czy to mnie sie tak wydaje? Mogłabyś mi cos o nich napisac polecić jakiś model? Dodam, że myślę o kolorze złotym, inny nie wchodzi w grę ;)
    Z góry dziękuję i będę wdzięczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie odniosłam takiego wrażenia by zegarki MK były duże - pewnie wszystko zależy od modelu. Ja ze swojego jest bardzo zadowolona, noszę go praktycznie do wszystkiego. Też mam złoty. Niestety, ale za bardzo nie jestem w stanie doradzić Ci jakiegoś konkretnego modelu.

      Usuń
    2. Dziękuje Ci ślicznie i rownież pozdrawiam

      Usuń
  27. Hej, polecam model zegarka MK5384 ma jedna z mniejszych tarcz ;) Pozdrawiam Paula

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam! Świetny dres masz na sobie, można wiedzieć coś wiecej gdzie go kupilas, dziękuje z gory:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dres został kupiony przez moją koleżankę w osiedlowym sklepie. Niestety nie posiada żadnej metki z nazwą.

      Usuń
  29. bardzo fajny dres, też ostatnio zaopatrzyłam w takie spodnie dresowe z ćwiekami.
    prezentujesz tu bardzo ciekawy pomysł na nie, ja bardziej myślałam skomponować je z emu

    Pozdr i zapraszam Cię również na mojego bloga:
    www.vinciaxs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń