czwartek, 18 października 2012

"w kant"

Co niektórzy twierdzą, że nowoczesna kobieta częściej zakłada spodnie niż spódnicę, ponieważ są one bardziej praktyczne i niezobowiązujące. W tym sezonie jednym z dominujących trendów jest styl klasyczny, minimalistyczny, dlatego do łask wkraczają spodnie w kant. Moim zdaniem dobrze dobrane, dopasowane do sylwetki będą szykowne i eleganckie, a jakie jest Wasze zdanie na ten temat?






bluzka - Zara
spodnie - Simple
zegarek - Michael Kors
torebka - H&M
buty - Zara

23 komentarze:

  1. Piekna bluzka, dobrze komponuje sie ze spodniami

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie jak zwykle fajne spodnie jaki rozmiar czy to aktualna kolekcja
    pozdrawiam agata

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno kupiłaś tą bluzkę w zarze?jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcacy kliknelam nie to co trzeba i usunelam kometarz, ale juz odpowiadam na Twoje pytanie. Chodze do salonu Le Grand na Szkolnej i niestety ale nie wiem co mam nakladane. Przy okazji dzieki za tak mile slowa :)

      Usuń
  5. Piękna stylizacja, prosta i z klasa! Uwielbiam spodnie na Kant zwłaszcza taki krój jak ty masz na sobie. Takie spodnie to chyba pasują do każdej sylwetki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjna bluzka, całość bardzo elegancka, bardzo lubię połączenie beżu z czernią

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo elegancko ale nie "sztywno". Po prostu z klasa. Spodnie super, szkoda ze simple maja tak drogie rzeczy. A poza tym na tak ladnej i filigranowej kobiecie wszystko ladnie sie uklada!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Angeliko ponieważ jesteś autorka bloga który najczęściej odwiedzam to mam do Ciebie pytanie i prośbę co myślisz o bluzce jaką prezentuje blogowa kolezanka http://kitkens.blogspot.com/2012/10/a-to-by-wygladao-tak.html
    dostałam tą bluzkę w prezencie od teściowej ale zupełnie nie mam na nia pomysłu I NIE WIEM CZY JEST OK bluzka jest dość sztywna prosta z tyłu na zamek z materiału który przypomina baranka tudzież owieczke;) podobno to typ materiału modny w tym sezonie niedługo mam pare uroczystosci u tesciowej i miło Jej możeby było gdybym ją założyła ale ja nie mam kompletnie pomysłu na nią nigdy nie miałam bluzki z tak grubego sztywnego materiału gdybys mogła stworzyc jakas propozycje z prosta biała bluzka? pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu powiem tak - bluzka bardzo ciekawa - widzę ją tylko w połączeniu ze spodniami, najlepiej dopasowanymi. Z dżinsami u Kitki wygląda również bardzo dobrze, ale domyślam się, że tego wariantu nie bierzesz pod uwagę :)
      Tak sobie myślę, że świetnie wyglądałaby ze skórzanymi(skóropodobnymi) spodniami, dopasowanymi do sylwetki.
      Nie chcę obiecać, że stworzę taki post bo ostatnio brakuje mi na wszystko czasu, ale pochylę się jeszcze nad tematem i jeśli tylko znajdę jakąś alternatywę to dam znać :)

      Usuń
  9. Zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego większość blogerek nosi zegarki Michaela Korsa, wydaje mi się to trochę snobistyczne. Wszystkie mają, ja też muszę. Śmieszy mnie jak przy opisie rzeczy, które mają dziś na sobie musi być oczywiście zegarek i to Michael Kors no bo jakby inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak moj zegarek jest starszy od mojego bloga. Czemu dziewczyny kupuja takie zegarki - odpowiedz jest prosta bo sa to dobre zegarki i maja fajny design. Osobiscie nie zauwazylam, ze tak duzo blogerek posiada zegarek korsa, ale mozliwe ze tak jest. Nie sadze ze dziewczyny kupuja je "bo wypada" przynajmniej dla mnie byloby to troche dziwne.

      Usuń
  10. Co za dziwne spostrzeżenie. Od razu widać polską zawiść, zapewne gdyby to były zegarki np. Casio to by tego komentarza nie było, a że są to zegarki MK to od razu snobizm. Ja nie kupię bo mnie nie stać, a że kogoś stać to od razu jest snobem - żenujące. To może zapytaj czemu większość blogerek (i nie tylko) kupuje rzeczy w hm - wszyscy kupują to ja też muszę. HELP

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie spodnie średnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG, nie chodzi mi, że kogoś nie stac tylko nie rozumiem po co w każdej stylizacji pokazywarek zegarek MK, gdyby to był zearek Casio to nikt w opisie pod zdjęciami nie umieściłby informacji jaki ma zegarek i wcale nie jest to zawiśc bo sama mam zegarek za 700zł i stac mnie na dużo droższy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to, żeby było śmieszniej mam również zegarek marki Casio :) i gdy go mam w prezentowanej stylizacji umieszczam jego nazwę - nie uważam, żeby to był powód do wstydu!
      Pozdrawiam Was dziewczyny bardzo serdecznie :)

      Usuń
  13. Bardzo poważnie wyglądasz w tej stylizacji, dałabym Ci ze 35 lat

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem ta stylizacja w żaden sposób nie dodaje lat

    OdpowiedzUsuń
  15. Super:) tak inaczej niż wszyscy teraz:)

    OdpowiedzUsuń