wtorek, 27 listopada 2012

Event

Cześć dziewczyny!
W ubiegłą sobotę zostałam zaproszona na Event poświęcony tematyce wizażu oraz stylizacji. Delektując się pysznym winem oraz przekąskami mogłam dowiedzieć co jest teraz na topie i jakie zabiegi można sobie zafundować by zgubić kilka przysłowiowych centymetrów :) Co prawda jak na razie mi tego typu zabiegi nie są potrzebne bo bliżej mi do niedowagi..... (co wcale nie jest fajne), ale nigdy nie wiadomo co nas czeka......oby tylko te dobre rzeczy! Poniżej krótka fotorelacja z tego dnia! Enjoy!










żakiet - Zara
bluzka - NN
spodnie - Zara

8 komentarzy:

  1. Mogli mnie zaprosić - mi by się przydało :D

    A Ty wyglądałaś jak zawsze zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Angeliko kiedy wyprzedaz Twojej szafy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie rzeczy krążą po znajomych - niebawem wystawię

      Usuń
  3. chętnie bym się na taki event wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A można wiedzieć ile ważysz i ile masz wzrostu? Super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące wydarzenie! A Twoja figura godna naśladowania:)
    http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń