czwartek, 20 grudnia 2012

A jednak!

Podsumowując poprzedni post, a dokładniej komentarze wynika, że mój blog odwiedza trochę więcej dziewczyn jak palcy u jednej ręki. Czyli jednak ktoś nie miał racji. Dzięki dziewczyny za wszystkie miłe słowa jak na razie nie mam zamiaru rezygnować z prowadzenia bloga bo tak jak napisałam już wcześniej nawet gdyby zaglądała tutaj jedna osoba to warto go prowadzić nawet dla niej jednej :)
Moje stałe czytelniczki pozdrawiam bardzo serdecznie.







sukienka - Zara
wdzianko - NN
torebka - sklep lokalny
komin - Orsay
kurtka - NN
buty - Zara

28 komentarzy:

  1. Ja osobiście zawsze krytykę lub zazdrość innych odbieram jako, no fajna jestem i mam cele w życiu, a sorry nie siedzę na fb czy w necie non stop marnując czas :)

    ja uwielbiam Twój blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednia notkę oczywiście widziałam, ale nie zaglądałam w komentarze, teraz to nadrobiłam i muszę powiedzieć, że ja również jestem stała czytelniczką i obserwatorką bloga, wchodzę codziennie, ale zazwyczaj nie zostawiam komentarzy, i sądzę, zresztą po komentarzach widać, że nie jestem jedyna. Mało tego, ja również kiedy odkryłam Twojego bloga to prześledziłam wszystkie posty od początku :-) Więc mówi to samo za siebie :-) Uwielbiam Twojego bloga, stylizacje i Ciebie, jesteś śliczna i sympatyczna, do tego masz niesamowite wyczucie stylu, nie wszystkie stylizacje mi się podobają, ale rzadko się to zdarza ;-) Dzisiejsza jest piękna! Pozdrawiam Cię serdecznie, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym co napisała przedmówczyni, ja również zaglądam codziennie, również Cię serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych, Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia. Asia

      Usuń
    2. Ja również się pod tym podpisuje. Codziennie zaglądam na Twojego bloga ale nie dodaję komentarzy, czas chyba to zmienić :) Fajnie też, że często dodajesz stylizacje i mam nadzieję, że będziesz to dalej robiła. Pozdrawiam serdecznie GG.

      Usuń
  3. Dziękuję, czuję się pozdrowiona.

    Zaglądam tutaj, bo po prostu, Twój blog jest mi bliższy niż inne.
    Po pierwsze jesteś piękną kobietą - ja też ;)
    Po drugie jesteś matką - ja też
    Po trzecie, Twoje stylizacje, są takie jakie lubię i chcę (choć nie mogę) sama nosić.
    Po czwarte, jestem co prawda starsza (9lat) i dlatego ten blog trafia do mnie. Bywam też na innych blogach. Ale tam stylizacje są przesadzone albo po prostu nie dla mnie. Nie ten wzrost i figura, nie ten wiek. Tutaj jakoś mi bardziej swojsko i blisko do Ciebie.
    Po piąte, bo tak chcę i już.

    Nawet gdybym miała być ostatnią osobą, która tutaj zagląda (a zaglądam codziennie) proszę pisz dalej.

    Pozdrawiam
    B

    PS. Napiszę maila, dobrze.

    A wszystkim zaglądającym na Twój blog i tym "za" i tym "przeciw" jego prowadzeniu.
    Życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. No nienienie, ja też zaglądam i na pewno nie jako jedyna :)))) Jestem zdania, że nawet dla samej siebie warto pisać :)

    Super kurteczka!!!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienusia jest śliczniusia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Twój blog,zaglądam tu prawie codziennie. Za każdym razem pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tu rowniez zagladam prawie codziennie tylko zadko zostawiam jakis komentarz Zycze Zdrowych i Wesolych Swiat Bozego narodzenia .Pozdrowienia z Niemiec -Martyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, Hej! Pisz bloga dalej nic się nie przejmuj. Też jestem Twoją czytelniczką, chociaż nie zawsze zostawiam po sobie śladów w postaci komentarza. Śledzę Twoje posty od września i staram się zaglądać co 2 dni :) Obejrzałam wszystkie stylizacje od początku bloga i one do mnie przemawiają. Są po prostu ubiorem, w którym można wyjść śmiało na ulicę :) A nie jakąś przesadzoną stylizacją tylko na potrzeby sesji na bloga :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej Angela, ja rowniez jestem cicha "podgladaczka" Twojego bloga, zagladam tu prawie codziennie, bardzo podobaja mi sie twoje stylizacje, ale nie zawsze zostawiam komentarz. Wesolych Swiat !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja 2 razy dziennie:)
    pozdrawiam
    Carol

    OdpowiedzUsuń
  12. ja rowniez sie melduje i informuje,ze zagladam codziennie!!! Uwielbiam Twoje stylizacje,oby tak dalej, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Odwiedzam Twojego bloga codziennie. Dzięki Tobie używam szminki w kolorach odważnych i soczystych :)) jednak jak do tej pory zostawiłam tylko jeden komentarz.
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. Moja ulubiona szminka to inglot 816:) Poza tym muszę napisać, że pomimo, że Angelika ma sporo na głowie, to chciało jej się kupić dla mnie torebkę, wysłać, a jestem dla niej całkiem obcą osobą...Dziękuje Ci jeszcze raz. Edyta
      Zapomniałam dodać, że również dzięki Twojej pomocy mam różową marynarkę z zary i dlugaśne kozaki z zamkami, które uwielbiam!

      Usuń
  14. Dziewczyny jesteś genialne - bardzo Wam dziękuję :) Uśmiech nie schodzi z mojej buzi - teraz to dopiero będzie mi się dobrze spało :)
    Pozdrawiam Was bardzo serdecznie - wszystkie razem i każdą z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nudno by było w blogosferze bez Twoich stylizacji , czekam za kolejnymi postami

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez tu wchodze prawie codziennie :) przyznam szczerze ,ze sciagnelam pare inspiracji... :) ale tylko dlatego,ze trafiaja w moj gust i bardzo mi sie podobaja :)Prosze nie zamykac tego bloga bo nie bede miala sie na kim wzorowac hehe :) Pozdrawiam bardzo serdecznie i zycze wesolych,zdrowych i spokojnych Swiat :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
  17. hej hej :) oglądam Twój blog od roku, to moj pierwszy komentarz :) :P co dzień sprawdzam co u Ciebie nowego wystąpi

    OdpowiedzUsuń
  18. A moze pokazesz nam jakies swiateczne stroje?w sensie w co sie ubrac na Swieta :) bo kompletnie nie mam pomyslu :( w czym Ty idziesz na Swieta? pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że mogę nie dać rady przygotować takiego postu - choć faktycznie myślałam o tym. Może uda mi się przygotować kilka zestawów na Sylwestra :)

      Usuń
  19. zawistne są te kobitki:P na innych blogach większość komentarzy wygląda następująco " fajne ale zapraszam na mojego bloga ...-tutaj podany link ". Andżelika Twoja stronka jest kameralna i elegancka to ja zestawić unikatowy butik z supermarketem . Wchodzę codziennie i baardzo mi się podoba :) pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestes przepiekna kobieta pelna klasy i wdzieku :) zazdroszcze... wszystkiego dobrego! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zagladam codziennie ;) Nie przejmuj sie tym co pisza inni. Pomysl jaka dla Ciebie samej ten blog bedzie fajna pamiatka po latach
    pozdrawiam i zycze Ci WESOŁYCH SWIAT

    ps. moze pokazesz nam dekoracje swiateczne swojego domu? bardzo lubie ogladac takie filmiki i fotki, sa inspirujace

    Lucy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucy muszę Ci się przyznać, że w tym roku nie mam za dużo świątecznych ozdób - ale drzewo (choinka) obowiązkowo jest!

      Usuń
  22. Angela, Twój blog jest fantastyczny. Uwielbiam tu zaglądać i niezmierni cieszę się, że pod żadnym pozorem nie zamierzasz rezygnować z jego prowadzenia !!
    Zaglądam tu w miarę możliwości i nadrabiam zaległości :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha! Ja zaglądam do Ciebie prawie codziennie!
    Czytałam ten komentarz w poprzednim wpisie ale dopiero teraz mogłam napisać coś - toś Ci nieźle zazdrości skoro takie bzdury wypisuje. Ja też Ci zazdroszczę - POZYTYWNIE oczywiście i zamierzam komplementy Ci prawić a nie pisać złe rzeczy lub w ogóle ukrywać się ;))
    Zazdroszczę Ci urody przede wszystkim :) uwielbiam tu zaglądać choć mało komentuję,
    Kiss :*

    OdpowiedzUsuń