wtorek, 18 grudnia 2012

GRANAT

Dzisiejszy zestaw utrzymany jest w kolorystyce granatowej przełamanej złotem oraz kurtką w intensywnej barwie, która rozjaśnia i dodaje charakteru całek stylizacji! Granat z całą pewnością nie jest moim kolorem, nie w każdym jego odcieniu czuję się dobrze. Wiele by wskazywało, że powinien to być jeden z moich ulubiony kolorów - kolor oczu, blond włosy - a jednak............. :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!






bluzka - Stradivarius
sweter - NN
spodnie - Zara
torba - Bershka
szal - sklep lokalny
kurtka - NN
buty - NN

26 komentarzy:

  1. Oczywiście wyglądasz ładnie, ale zastanawia mnie jedna rzecz, czy chce Ci się w ogóle prowadzić tego bloga skoro i tak prawie nikt na niego nie wchodzi, komentarze można policzyć na palcach jednej ręki, gdzie na innych blogach waha się to od 50-100

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za bzdura, po statystykach widać, że zagląda tutaj sporo osób, a że nie komentują no to cóż, przecież nie ma takiego przymusu. Ja zaglądam tutaj codziennie i czekam zawsze na coś nowego :-)

      Świetne spodnie, bardzo przypadły mi do gustu, po świętach spróbuję się na nie zaczaić :-) czy one są takie jakby woskowane? Mam takie spodnie, ale białe, letnie i zastanawiam się jak taki materiał zachowuje się zimą, czy nie robi się zbyt sztywny? Nie jest w nich mocno zimno? :-)

      Usuń
  2. Pewnie, ze chce. Nawet gdyby zagladala tutaj 1 osoba to zawsze jesto to ta 1 poza tym uwazam, ze ilosc komentarzy nie jest miarodajna bo zapewne nie kazdy kto wchodzi na mojego bloga zostawia po sobie slad w postaci komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie tak, zgadzam się z Andżeliką!!! I proszę nie przestawaj blogować, bo chociaż to mój 2 komentarz tu, to jestem oddaną fanką Twojego bloga, stylu i Ciebie jako osoby, zaglądam tutaj codziennie (czasem kilka razy dziennie :) )!!!pozdr gorąco!!!

      Usuń
  3. świetny zestaw..niby imprezowy,błyszczący a po założeniu kurtki zamienia się w sportowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wchodzę na bloga Andżeliki praktycznie codziennie i podglądam czy jest coś nowego :)bardzo podobają mi się stylizacje i forma prowadzenia bloga - bez zbytniego uzewnętrzniania się.. co niestety widoczne jest u wielu popularnych blogerek. Andżelika pokazuje tutaj fragment swojego życia i nie jest to robione "pod publikę".

    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zaglądam czesto i na pewno nie jestem jedyną dziewczyno!!!
    Lubie twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez zagladam codziennie ale nie zawsze zostawiam komenatrz!!! Malo tego kiedys jak wyszukalam blog Andzeliki to przejzalam go od samego poczatku aby ja poznac i tak juz tu zostalam ... pozdrawiam iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo ja czasem nawet dwa razy jestem tutaj

      Usuń
  7. dziękuję za stylizacje w kolorze granatu zainspirowałaś mnie tym połączeniem kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wchodzę codziennie, bo podobają mi się twoje stylizacje. Ale nie komentuję tylko oglądam. Prowadź dalej bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja podobnie jak reszta dziewczyn - wchodzę codziennie,ale nie komentuję, więc anonimowy czytelniku z 08:08 nie masz racji:) Wesołych świąt dla wszystkich!(tych złośliwych też...)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA TEZ WCHODZE CODZIENNIE CZASAMI 2 RAZY DZIENNIE LUB TRZY Z NADZIEJA ZE COS NOWEGO SIE POJAWI ZAWSZE Z NIECIERPLIWOSŚĆIA CZEKAM NA NOWY WPIS. MAM NADZIEJE ZE DOCZEKAM SIE w koncu POSTU O POMADKACH:)I MOZE POST TZW ROOM TOUR CZY housetour ALBO ORGANIZACJA SZAFYY POZDRAWIAM I CZEKAM NA KOLEJNE POSTY :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a jeszcze jedno jezeli chodzi o komentarze to moze na innych blogach jest 50-100 komentarzy ale moze komentuja inni blogerzy zeby sobie podbic frekfencje na swoim blogu :/a tu wchodzą i piszą osoby ktore naprawde lubia tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, ja tez jestem stala obserwatorka Twojego bloga, nie pisze soczyscie komentarzy z racji ze brzmialy by podobnie "wygladasz pieknie " itp. Blog jako calosc mi sie podoba, stylizacje nie sa z ksieżyca i brak jest w co drugim poscie postow sponsorowanych jak u innych niby czolowych blogerek. Bravo za caloksztalt! Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też tu zaglądam często, ale nie komentuję po prostu :) Ale bardzo lubię ten blog i stylizacje <3 Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję codziennie, komentuję BARDZO nieczęsto...pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chętnie obserwuję każdy nowy post...ale fakt nie zawsze zostawiam po sobie slad. Na moim blogu tez mam niewiele komentarzy, ale widze po statystyce że warto dalej to ciągnąć ;). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry wieczór :)
    Jestem kolejna "podglądaczką", która nie zostawia po sobie śladu w postaci komentarza, ale zawsze jestem pod wrażeniem postów. W sumie teraz, jak tak o tym myślę, to żałuję, że wcześniej nie wyrażałyśmy (piszę z myślą o dziewczynach podzielających moją opinię) swojego uznania i musiało dojść do takiego nieprzyjemnego komentarza, sugerującego, że nikt tutaj nie zagląda - TO BZDURA! Uwielbiam Pani wpisy! Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz satysfakcji i zadowolenia z każdej nowoprzybyłej fanki :)

    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za każdy napisany komentarz jak również za odwiedziny. Czyli to wszystko ma jakiś sens :)
      Pozdrawiam Was cieplutko!!!!

      Usuń
  17. Anegla ale ty jesteś śliczna :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweterek :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Andzeliko a skad ten piękny sweterek????

    ania

    OdpowiedzUsuń