sobota, 15 grudnia 2012

Lady in black!

Chcę Wam dzisiaj zaprezentować strój, który miałam na sobie wczoraj na firmowej kolacji Wigilijnej. Dość długo zastanawiałam się co mam na siebie włożyć i postawiłam na sprawdzony zestaw i wiecznie modną czerń. Wiedząc, że jedną z atrakcji będą tańce i różnego rodzaju konkursy chciałam czuć się swobodnie i faktycznie tak było. Sukienka okazała się strzałem w dziesiątkę, a buty pomimo wysokiego obcasa były bardzo wygodne i spokojnie dotrwałam w nich do końca imprezy:)










sukienka - Style Fashion
pasek - Parfois
bransoletki - NN
kopertówka - Solar
buty - Bershka

10 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz wróciłaś już do pracy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz proszę czy ta pomadka to też inglot 816 ? super ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,

    Mogę Cię zapytać kim jesteś z zawodu/ lub jakiego studia skończyłaś?
    Ostatnio wielu osób pytam bo sama zastanawiam się nad swoją drogą i tak z ciekawości pytam ludzi jak i ciekawi mnie czy sa ze swojego wyboru zadowoleni. Ty wygladasz na radosną i kolorową postać. No i jesteś przepiękna kobietą! Aż nie mogę się napatrzeć ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skończyłam Politechnikę i z zawodu jestem konstruktorem
      ja jestem zadowolona z wyboru, ale to jest sprawa bardzo indywidualna

      Usuń