poniedziałek, 17 grudnia 2012

Outfit!








bluzka - Zara
spodnie - Mohito
buty - Zara

11 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajy zestaw !.Stylizujesz włosy po umyciu jakimś produktem że są tak ładnie proste?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio używam szampon i maskę BioVaxMed bo po ciąży miałam problem z wypadaniem włosów. Efekt taki uzyskuję gdy są dobrze wyciągnięte na szczotkę.

      Usuń
  3. Ślicznie, a czy mogłabyś kiedyś pokazać jak robisz makijaż albo chociaż napisać jakich kosmetyków używasz i jakich reguł się trzymasz? Wyglądasz zawsze tak świeżo, promiennie! Bardzo proszę o wzięcie pod uwagę mojej prośby :* Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta od dłuższego czasu używam tych samych kosmetyków, a mianowicie:
      puder MaxFactor Xperience
      bronzer obecnie bareMinerals
      róż do policzków Lancome Shimmer oraz Chanel Narcisse
      i na tym koniec :)

      Usuń
  4. Ale Ty jesteś piękna :) Dodaje bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Angela pokaż nam swoją choinkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm moja choinka wygląda tak samo jak w ubiegłym roku - jeśli dobrze pamiętam to pokazywałam ją w zeszłym roku :)

      Usuń
  6. Andżeliko mam prośbę możesz mi doradzić czy do granatowej sukienki pasują czarne rajstopy i czarne buty. czy te kolory można łączyć ze sobą?
    z góry dziękuję za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasują, ale ja nie przepadam za tego typu połączeniem. Wbrew pozorom kolor granatowy jest dość ciężki w łączeniu, tym bardziej jeśli chcemy założyć granatową spódnicę czy sukienkę - ciężko jest nie połączyć tych części garderoby z czarnymi rajstopami szczególnie zimą.....!
      Za chwilkę właśnie powstanie post prezentujący stylizację w barwach granatowych - zapraszam do obejrzenia :)

      Usuń