niedziela, 23 grudnia 2012

Propozycje Wigilijne!

Dziewczyny to mój ostatni post przed Świętami. Po raz kolejny spotkamy się już po Świętach (najprawdopodobniej objedzone, z kilkoma przezentami i oczywiście w dobrym humorze)
Chcę Wam życzyc wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, spełnienia najskrytszych marzeń oraz otaczania się samymi dobrymi ludźmi,a przede wszystkim prawdziwych przyjaciół!
Dostałam kilka maili z prośbą o post z propozycjami Wigilijnymi. Poniżej znajdziecie moje 4 propozycje. Jeszcze raz Merry Christmas!!!!





sukienka - Simple
pasek - NN
zegarek - Michael Kors
kopertówka - H&M
buty - Zara
 



sukienka - Zara
kopertówka - Stradivarius
buty - Zara
 




sukienka - River Island
kopertówka - River Island
buty - Nine West




sukienka - Zara
koertówka - H&M
buty - Vivienne Westwood

10 komentarzy:

  1. Piękne zestawy ! Nie wiem ktory lepszy :) Wesolych Swiąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zdecydowanie 2 ;)))

    Pozdrawiam ;)))


    P.s Masz niesamowity dom ;))) Przepiękny, jak na niektórych zdjęciach widać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. dwujeczka zadzi :) jestes piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwie w środku jak najbardziej ! :)
    Są śliczne.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zdecydowanie opcja czerwona!
    Radosnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz we wszystkich stylizacjach :) mój faworyt to nr.3 i 4 :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwień i Święta to mega połączenie. cud miód i orzeszki... hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, jaka Ty jesteś nieziemska :) super kreacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Pani propozycje, ostatnio nawet kupiłam identyczną sukienkę ;)
    I jest SUPER!!

    OdpowiedzUsuń