poniedziałek, 10 grudnia 2012

W kolorze

Jedna z moich czytelniczek ostatnio zasugerowała mi, że brakuje jej koloru w stylizacjach i faktycznie muszę jej przyznać rację, że jesienią, zimą przeważa kolor czarny, szary, brązowy raczej barwy ciemne i ponure, a przecież zimą nie musi tak być. Tak więc dzisiaj chcę Wam zaprezentować coś w żywszej barwie. Nie wiem jak na Was, ale na mnie tego typu kolory działają pobudzająco i od razu jakoś tak weselej :)









bluzka - Zara
spodnie - NN
komin - Orsay
bransoletki - H&M
torba - Bershka
kurtka - NN
buty - River Island

23 komentarze:

  1. przeslicznie jak zawsze kurtka ala zarka

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz Angeliko jaka jestes słowna, obiecałas ze zostana wstawione zdjecia rzeczy do sprzedania ze je odbierasz od znajomych i jak to sie mówi " nici z tego wyszły" przykro mi troche jako Twojej wiernej czytelniczce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpóźniej w środę rzeczy zostaną wystawione

      Usuń
    2. jakaś powalona Anonimie jesteś! az ci sie łapy trzesa,zeby wykupić wszystkie rzeczy Andzeliki..(???)

      angela uwazaj, po komentarzach widac,ze masz tu od groma psychofanek
      Blog cudowny!!! MAtko jaki Ty masz gust:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. bardzo mi sie podobja te spodnie do nich jest jeszcze bluza prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. A co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń
  5. wystawiłaś już swoją garderobę na allegro? Podałabyś linka do aukcji w razie takiej akcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpóźniej w środę rzeczy pojawią się u mnie na blogu

      Usuń
    2. No i kiedy te rzeczy będą ?;)

      Usuń
    3. Już są - udało mi się przed północą - czyli obietnicę dotrzymałam :)

      Usuń
  6. Melduję się ja...od tych kolorów;)
    Miło mi, że wpłynęłam na pojawienie się żywych barw. Kurtka śliczna, kolor boski!
    Dzięki Tobie w zeszłym roku kupiłam zieloną neonową. Ta również mi się podoba.

    Pozdrawiam, dziękuję i proszę o jeszcze.

    Jesteś stworzona do kolorów i beżu, błagam unikaj zbyt dużej ilości czerni, jeśli nie ma potrzeby na tego typu kolorystykę - gaśniesz w niej.
    Beata

    PS. Czy Twój synek już siedzi? Jak sobie radzisz, pewnie szykujesz się na powrót do pracy albo już wróciłaś. Pytam bo ja rodziłam zaraz po Tobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój maluch zaczyna sam siadać - jak na razie potrzebuje jeszcze pomocy, ale na Święta myślę, że już sam da radę :)

      Usuń
  7. Dziękuje za odpowiedz w sprawie pomadki:)Ps.Bardzo fajny blog jak i osóbka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana gdzie kupiłaś tą kurtkę, jest boska. Pięknie wyglądasz a w żywych kolorach po prostu promieniejesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Andżeliko!
    Zdradzisz gdzie kupiłaś te spodnie dresowe? Są przepiękne!:)
    Również jestem z Poznania, domyślam się że to jakiś sklep osiedlowy, lub WGO. Bądź tak miła, podaj namiary na ten sklep:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie (w sumie to dres bo do kompletu jest jeszcze bluza) kupiłam w sklepie lokalnym
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. Luźno i kobieco.
    Uwielbiam ten Twój zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. nie skomentuję stylizacji, ponieważ nie znam się na tym, jednak chcę skomentować język Pani wypowiedzi ich dotyczących - gratuluję bogatej polszczyzny, znajomości fleksji i składni oraz umiejętności językowo garmatycznych. Wbrew pozorom i mniemaniom nie jest to częstne na blogach. Jeszcze raz gratuluję serdecznie (kunsztu językowego oraz pięknych stylizacji) i pozdrawiam. Edyta

    OdpowiedzUsuń