wtorek, 29 stycznia 2013

Cętki!

Zapewne większość z Was już wie o tym, że z motywów zwierzęcych najbardziej lubię cętki. Wzory cętek wciąż wzbudzają mieszane uczucia, jedni je uwielbiają inni są zdecydowanie na nie. Noszenie cętek wcale nie wymaga odwagi. Jeśli ktoś się jeszcze do nich nie przekonał radzę zacząć od niewielkiej dawki, może to być torebka, buty czy apaszka. W dzisiejszym poście chcę Wam właśnie pokazać nie ubranie, ale tą część garderoby którą większość z nas kocha czyli: buty i torebkę-kopertówkę. Do tego zestawu wystarczy zwykła prosta czarna sukienka i strój gotowy!




kopertówka - Aldo
buty - Nine West

9 komentarzy:

  1. Ja niestety nie przekonam się do cętek.
    Dzisiaj w Zarze mierzyłam płaszczyk w ten deseń, którego cena była super okazyjna. Były też spódnice i bluzki (moje ulubione) z baskinką, ale nijak nie mogłam się przełamać. Nie wiem, ale źle mi się kojarzą. A szkoda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam motyw zwierzęcy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny zestaw! pozdr, Olga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się tłumacz :)

      Usuń
  5. Prosiłam w jednym z komentarzy o stroje odpowiednie do pracy - gapa ze mnie.. dużo takich postów było w 2011 i na początku 2012 roku :) Bardzo mi się podoba Twój styl. Doceniam również Twój wkład w prowadzenie bloga - ładne zdjęcia i przemyślane stylizacje. Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń