niedziela, 20 stycznia 2013

Wstążki

W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować fikuśny sweterek, który przeplatany jest wstążkami i  co najważniejsze jest w moim ulubionym kolorze :) Z początku miałam problem by dopasować do niego dół garderoby, bowiem nie wszystko w połączeniu z nim wygląda dobrze. Postawiłam na spodnie w odcieniu bieli, którego nogawki są rozszerzane ku dołowi. Co myślicie o tego typu zestawie?








sweter - NN
spodnie - Zara
zegarek - Michael Kors
kurtka - NN
komin - Orsay
torebka - WGO
buty - NN

7 komentarzy:

  1. Witam, Baaaardzo bardzo ladny sweterek hmm tylko czy jasne spodnie na taka pore roku hehe na wiosne jak najbardziej taka stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    sweter prześliczny.. tylko pewnie będzie musiał być prany ręcznie ze względu na kokardki. Pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz a ten sweterek jest boski

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten sweterek:) u mnie wylądowałby z niebieskimi dżinxami;) Twój zestaw jest taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oh bardzo mi się podoba zestawienie i bardzo lubię ten twój styl ! naprawdę zawsze z podziwem oglądam twoje stylizacje i naprawdę bardzo mi to uprzyjemnia momenty przy kawce.
    pssst
    jak patrzę tak jak stoisz taka porozbierana na śniegu to mi się zimno zrobiło ! ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, i really like your blog and your pictures :)
    you want to follow each other via gfc and bloglovin ?

    i would be happy :)

    lovely greetings, lucia

    http://lucci-gucci.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń