czwartek, 7 lutego 2013

Futurystyczne buty!

Dzisiaj chcę Wam pokazać jedne z najbardziej futurystycznych butów jakie mam w swojej garderobie. Widząc te buty zapewne większość z Was zastanawia się czy są wygodne i czy da się w nich chodzić otóż tak wbrew pozorom są bardzo wygodne. Różnego rodzaju cięcia w platformach są teraz bardzo hot! Koturny zdobyły większość na wybiegach - szczególnie te z geometrycznym wcięciem. I co o tym wszystkim myślicie? Jestem strasznie ciekawa Waszych opinii.






buty - Aldo

25 komentarzy:

  1. wyglądają troche kosmicznie ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taki konik...

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju piekne :)) a mozna wiedziec ile takie buciki kosztuja? musze takie miec hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochodzą z ubiegłej kolekcji jeśli dobrze pamiętam po przecenie kosztowały ok 250 zł

      Usuń
    2. do mnie nie przemawiają...

      Usuń
  4. moim zdaniem to parodia buta albo końskie kopyto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie 3 razy nie, nie potrafie się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  6. extra wygladają, ale trudno mi uwierzyć że chodzi sie w nich wygodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry ale sa okropne! kobieta w czyms takim wyglada jak zdeformowana....widzialam w podobnych"butach"dode

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy na wrażenia z pierwszego spaceru! serio-jestem ciekawa jak sie w nich chodzi. A co do wyglądu, myślę że będą się genialnie prezentować np. na imprezie w klubie :) i wzbudzać zainteresowanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Okropne!!!!!!!!!!!!!! Dla mnie to snobizm mieć takie buty i tyle

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm za bardzo ekstrawaganckie...
    no na co dzień raczej się nie widuje osób na takich platformach
    Jedno jest jednak pewne- będziesz się wyróżniać:^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące... ale do pierwszego upadku

    OdpowiedzUsuń
  12. wzbudzą zainteresowanie-to pewne,a co do ich urody...hm mi kojarzą się z końskimi kopytami

    OdpowiedzUsuń
  13. odwazna jestes ,i bedziesz w nich chodzic ?? i biegac w takich butach za dziecmi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj raczej nie kupiłam ich z zamiarem noszenia po parku czy do zabawy z dziećmi :)

      Usuń
  14. Moda modą ale takie buty to już dla mnie lekkie przegięcie.

    OdpowiedzUsuń
  15. tak są bardzo modne, ale... JAK DLA MNIE obrzydliwe.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja powiem w ten sposób na pewno są bardzo oryginalne i przeznaczone dla odważnych i pewnych siebie dziewczyn. Nie ma co ukrywać, że większości z nas zapewne tej odwagi brakuje. Moim zdaniem mają coś w sobie i przy skromnym stroju mogą fajnie się prezentować - znając styl Angeli wiem, że kupując je miała na nie jakiś pomysł i na pewno fajnie je z czymś połączy :)
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  17. wow są meggaaa

    OdpowiedzUsuń
  18. O K R O P N E

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi kojarza sie z diablem i niestety nie potrafie sobie tego wybic z glowy
    Przepraszam, ale buty sa okropne

    OdpowiedzUsuń