piątek, 1 lutego 2013

Lampasy

Większość kojarzy ten element garderoby wyłącznie z dresami. Niesłusznie! Kiedyś lampasy nosili najwięksi eleganci i mimo, że było to wieki temu, dziś ten trend powraca w podobnej postaci. Trzeba jednak przyznać, że współczesna moda daje o wiele większe pole do popisu. Wciąż może być sportowo, ale glamour. Myślę, że to świetny pomysł na podkreślenie pięknych nóg podczas oficjalnego spotkania lub też ich wyszczuplenie. Jak Wam się podoba moja wersja?







bluzka - Promod
marynarka - Zara
spodnie - Zara
buty - NN

12 komentarzy:

  1. Oooo jakie piękne te buciki,chciałabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do białych spodni zimą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja osobiście bardzo lubię biel zimą - a szczególnie na stokach :) wiadomo w porze deszczowej ten kolor się nie sprawdzi, ale w słoneczny zimowy dzień czemu nie!

      Usuń
  3. Kochana gdzie kupiłaś botki,nie moge sie od nich odczepić są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie lokalnym, ale bardzo podobne ostatnio widziałam w Nine West

      Usuń
  4. ślicznie wygladasz! białe zima czemu nie a ten pasek czarny przy nich wydłuża nogi dodatkowo:))

    pozdrawiam

    AniaPas

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie jak Pani tak pięknie schudła po ciąży? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie bo w tej kwestii nic nie robiłam tak wyszło :)

      Usuń
  6. podoba mi się taka stylizacja, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, tylko szkoda, że Twoja fryzura wygląda jak u starszej kobiety, szczególnie z tylu.

    OdpowiedzUsuń