wtorek, 5 lutego 2013

Outfit!

W dzisiejszym poście możecie zobaczyć zeszłoroczną kurtkę w kolorze intensywnej zieleni, dzianinową spódnicę w kolorze nude z nutą pistacjową oraz bardzo wygodny sweter nawiązujący kolorem do spódnicy. Całość dopełnia szal z najnowszej kolekcji Parfois. Wiem wiem kolor kurtki troszkę się gryzie z kolorem sweterka, ale gdy kurtka była zapięta ta różnica kolorystyczna była niewidoczna.








sweter - Vero Moda
spódnica - H&M
kurtka - NN
szal - Parfois
buty - Reserved

12 komentarzy:

  1. Rewelacyjny zestaw. Spódnica jest z obecnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w zieleni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże! Ale pięknie! Ja też tak chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wiosennie i pogodnie!
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Ci w tych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam wlasnie trafilam tutaj przez przypadek imzauroczylam sie Twoimi wlosami . Czy jest mozliwosci zdradzenia faktu jaka farba robisz wlosy bo sa poprostu piekne . I jak w ogole dbasz o nie czego uzywasz itp. Byla bym wdzieczna za odpowiedz.
    Pozdrawiam serdecznie
    Iwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat chodze do tego samego fryzjera i przyznam szczerze ze nie mam pojecia co mi naklada bo nigdy nie pytalam. Jesli chodzi z kolei o dbanie o nie to obecnie uzywam kosmetykow biovaxmed bo po ciazy zaczely mi wypadac wlosy i troszke mi ich ubylo. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ciekawy kolorek sweterka! Bardzo ładnie pasuje do spódnicy:)

    pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  8. Te butki sa strasznie fajne! Tak szkoda ze juz ich nie dostane:-( aniapas

    OdpowiedzUsuń