niedziela, 24 lutego 2013

W poszukiwaniu odpowiedniej spódnicy

Już od jakiegoś czasu poszukuję odpowiedniej dla mnie spódnicy. Mój wymóg był taki by była w jasnym kolorze i rozkloszowana. Udało się - spódnica, którą znalazłam spełnia moje wszystkie oczekiwania :)
Rozkloszowana spódnica do kolan to jeden z najbardziej kobiecych wynalazków w powojennej modzie: podkreśla talię, eksponuje łydki. Dobrze wygląda z prostą górą – niezbyt dopasowaną, nie za obcisłą. W kwestii doboru wzorów powściągliwość nie jest konieczna. Przeciwnie – deseń bluzki powinien się różnić do tego na spódnicy. Co decyduje o powodzeniu? Harmonijna tonacja.





bluzka - Zara
spódnica - H&M
buty - Reserved

19 komentarzy:

  1. tez mam ta spodnice, od razu kupilam jak sie pokazala w h&m, jest cudowna i bardzo kobieca, swietnie w niej wygladasz
    sciskam, dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie używasz nowego aparatu? :)
    Angela, pomyśl proszę o aktualizacji fotograficznej swoich torebek ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie wiem dlaczego go nie używam, coś ciężko porzucić mi stary :)

      Usuń
  3. Swietnie wygladasz powiedz mi jaki masz rozmiar tej spodnicy i czy sa inne kolory pozdrawiam sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 34, a w innych kolorach jej nie widziałam

      Usuń
  4. Wolę Cię w rozpuszczonych włosach, moim zdaniem ta fryzura jeszcze bardziej wyostrza Twoje rysy twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Codzinnie wyglądasz piękniej:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi faktura materialu przypomina narzute na lozko... poza spodnica wszystko piekne, fryzura czadowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. w jakiej cenie ta spódniczka ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam narzutę na łóżko z takiego materiału. Jakoś nie jestem przekonana do tej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna fryzura, a spodnica rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. rownież planuje zakup tej spódniczki, wyobrazam ja sobie do pastelowych topów wiosna :) piekna jest! jeszcze sa w h&m inne rozkloszowane spodniczki ale nadal ich bezskutecznie poszukuje :((
    ----
    zapraszam na wiosenna wyprzedaz mojej szafy z zary :) pozdrawiam
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=26597423

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam w której dokładnie galerii kupiłaś tą spódnicę?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Galerii Malta - spódnica pochodzi z działu TREND

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź:)a powiedz mi proszę jak wypada rozmiarówka? jakieś sugestie?kupić swój rozmiar czy mniejszą czy większą? mieszkam w innym mieście i nie będę mogła przymierzyć:)wyślę na łupy kogoś i będę wdzięczna za poradę.

      Usuń
    3. według mnie rozmiarówka wypada standardowo, tak więc radzę kupić swój rozmiar.

      Usuń