poniedziałek, 18 marca 2013

Black&White=White&Black

Jak już wiemy czarno-białe zestawy są hitem wiosny 2013! Są modne zarówno szachownice, paski i grafiki w czarno-białym zestawieniu. Look w tym stylu pasować będzie zarówno do pracy, na weekendowe wypady na zakupy i na wieczorną imprezę. Ja w dzisiejszym poście jestem bardziej zachowawcza, aczkolwiek troszkę szaleństwa jest bowiem spodnie jak i marynarka są cekinowe. Mam nadzieję, że dzisiejszy zestaw wpadnie Wam w oko :)









bluzka - Zara
marynarka - Reserved
spodnie - H&M
buty - NN

4 komentarze:

  1. zawsze zagladam, ale nie chce mi się pisac komentarzy..wybacz ;)...bo za kazdym razem musze napisać pięknie:) ...jest tez tak i tym razem ...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna :) Uwielbiam Twój styl! No i z tego co wiem jesteś konstruktorem budowlanym, chapeau bas! Ja studiuje architekturę i mam tylko podstawy konstrukcji, które i tak spędzają mi sen z powiek! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, ale ja osobiście bym tylko wybrała bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ty kolejny raz mnie zachwyciłaś! Genialnie:-)
    Pozdrawiam AniaPas

    OdpowiedzUsuń