czwartek, 14 marca 2013

Etniczny akcent na wiosnę!

Nie mam wątpliwości, że etniczne wzory staną się hitem nadchodzącego sezonu. Możemy znaleźć je na sukienkach, szortach, a nawet na butach. Dla wszystkich ceniących klasę i patrzących z dystansem na "etno-szał" polecam stylizację z delikatnym elementem trendu. Dla osób ceniących sobie klasykę polecam  zainwestować w same jego akcenty, dodatki lub pojedyncze ubrania, bo nigdy nie będą passe, a zawsze nadadzą charakteru nawet najbardziej banalnym stylizacjom.






bluzka - Zara
marynarka, spódnica - Bershka
zegarek - Michael Kors
buty - Stradivarius

27 komentarzy:

  1. bardzo ładnie, tak wiosennie :) a u mnie jeszcze śnieg :/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie taki wzór, ale one chyba nazywa się wzorem paisley :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak można powiedzieć, że to paisley, albo jak ktoś woli wzór florencki

      Usuń
    2. słuszna uwaga - chyba troszkę za pochopnie nazwałam go etnicznym :)

      Usuń
    3. nie szkodzi :) jakiś czas temu sama tak bym go zklasyfikowala :) ale na wielu stronach rzuciła mi się ta nazwa w oczy . :) mimo to ładnie wyglądasz :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ty jesteś szczupła, ciekawa jestem ile ważysz;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę za szczupła, ale ciężko jest mi przytyć. Moja waga to 51 kg

      Usuń
    2. Nadal karmisz piersią? Ja miałam problem z nadmiernym chudnięciem podczas karmienia. Karmiłam córeczkę rok, zakończyłam rok temu i teraz już jest ok. z wagą.

      Usuń
    3. sporadycznie, ale jeszcze tak :) choć obiecałam swojemu lekarzowi, że już z tym kończę - tak zapewne to ma duży wpływ na wagę.

      Usuń
    4. A jaki masz wzrost skoro ważysz tak mało?

      Usuń
    5. toż to już anoreksja jest! dziewczyno idź do lekarza

      Usuń
    6. dziękuję bardzo za odpowiedź ;-)

      Usuń
    7. angel gros: anoreksja to choroba psychiczna objawia się jadłowstrętem. Tak więc ja z całą pewnością na nią nie choruję! Nie klasyfikuję się :)

      Usuń
  5. Bluzeczka jest z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  6. tez miałam zapytac Cie Angeliko o wage bo rzeczywiscie szczuplutka jestes ja miesiac temu urodziłam swoja druga córcie i w zadne spodnie z przed ciąży sie nie mieszcze a Ty jak ogladam archiwum bloga od razu taka szczuplutka byłas nawet brzuszka nie miałas zazdroszcze ja przed ciaza tez byłam szczuplusia ale przytyłam z 14-15 kg i teraz ciezko pewnie bedzie mi zrzucic:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłaś już do pracy po macierzyńskim?

      Usuń
    2. Ja przytyłam w ciąży ok 10 kg - po 2 tygodniach miałam już swoją wagę. Na pewno uda Ci się wrócić do dawnej formy, to tylko kwestia czasu.

      Usuń
    3. Do praca wracam zaraz po świętach

      Usuń
    4. To chyba będzie dużo zestawów do pracy! Z czego bardzo się cieszę! Sama już wróciłam do pracy po macierzyńskim i czekam na twoje pomysły ! Julia.

      Usuń
    5. Ange a czym sie zajmujesz w pracy?

      Usuń
  7. świetnie wyglądasz :) Życzę udanego powrotu do pracy - na pewno będą tam wątpić, czy aby na pewno urodziłaś dzidzię, bo nic na to nie wskazuje! Świetna figura, zadbana i zadowolona, a nie jak "matka-polka" ;) super

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko to nudne takie, zrób outfit z ciuchów np ze sklepów vintage, to będzie ciekawe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale, że nie. Nie jest nudne, dlatego tutaj zaglądam, a uwierz zaglądam sama z siebie na trzy blogi, reszta to jest właśnie nuda, tutaj jest fajnie;-)

      Usuń