środa, 20 marca 2013

FanPage

Cześć dziewczyny! Po namowach kilku osób postanowiłam założyć FanPage na Facebooku. I właśnie przy okazji dzisiejszego posta chcę Was poinformować o tym fakcie. Będzie mi bardzo miło jak klikniecie "Lubię". Początki są ciężkie, ale z dnia na dzień będę starała się ulepszać swoją stronę :)
Znajdziecie mnie tutaj Klik

Pokrótce wracając do dzisiejszego zestawu: 
W dzisiejszym secie dominują 2 kolory: granat oraz czerwień w odcieniu marchewki. Całość dopełnia nakrycie głowy. Mam nadzieję, że się spodoba.










sukienka/tunika - Mohito
kapelusz - Parfois
trencz - H&M
buty - NN

16 komentarzy:

  1. oczywiście że klikne;) świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękny kapelusik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam Cię na WGO w Poznaniu ! Niesamowicie piękna i uśmiechnięta ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, taka wesoła i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zawsze udanej stylizacji !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie, kapeluch extra tylko buty mi sie srednio podobaja

    OdpowiedzUsuń
  7. super! fajnie by było jakbyś też nagrywała filmiki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nissiax83 poleciła Twojego bloga i od tej pory oglądam Twoje stylizacje
    Masz naprawdę wyczucie stylu i lubię Cię po prostu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. super, jak zawsze :)

    mam pytanie jaki masz kolorek włosków, numer farby, firma?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. DLA MNIE SUPER, ODWAŻNE KOLORY, BRAWO - pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń