sobota, 2 marca 2013

Mobile Mix

Dzisiaj mały misz masz z serii mobile mix













9 komentarzy:

  1. Beżowy sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za sklepy ? pozdrawiam z chicago :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą czarną kurteczke ktora jest na wystawie H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna biała torebka... jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy sama też śledzisz blogi modowe? Bardzo chciałabym Cię kopiować, ale niestety jestem brunetką, co z tego, że mam taką samą długość włosów? :-( Wszystkie ubrania jasne, beże wyglądają na Tobie przy Twojej urodzie super, pewnie dlatego, że (bez obrazy) jesteś blondynką. Czy możesz mi polecić blog jakiejś brunetki, szatynki, która ubiera się stylowo, klasycznie, elegancko, podobnie jak Ty? :) Czy brunetki w jasnych kolorach też mogą wyglądać tak fajnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, jasne kolory nie tylko są zarezerwowane dla blondynek - brunetce też będzie ładnie. Widzisz ja w ciemnych kolorach dobrze wyglądam gdy jestem wypoczęta - ciemne kolory często mnie przytłaczają. Jeśli chodzi o ciekawy blog prowadzony przez brunetkię to na ten moment przychodzi mi do głowy marionachic.
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  6. zaczarowała mnie ta długa, szara spódnica :) jest extra :)) skąd jest?

    OdpowiedzUsuń