środa, 6 marca 2013

Pasiasta

Najbardziej modne w sezonie wiosna-lato 2013 będą kreacje w grube, wyraziste paski, najlepiej czarno-białe. Niekoniecznie muszą one być całkowicie symetryczne. Również nieregularne pasy, w kształcie trapezu będą wpisywały się w trendy tej wiosny i lata. Sukienki ozdobione takim graficznym deseniem będą miały prosty krój, który jeszcze bardziej podkreśli wyraziste paski. Szmizjerki, proste princeski, czy też delikatnie rozszerzające się ku dołowi sukienki przed kolano – to najlepszy wybór na wiosnę i lato 2013. Hitem sezonu wiosennego będą również dodatki w paski, między innymi bransolety z plastiku, czy torebki i apaszki.
A i oto moje paski :) 










sukienka - Zara
rajstopy - Gatta
zegarek - Michael Kors
torebka - NN
buty - Zara

22 komentarze:

  1. Właśnie odkryłam Twojego bloga i przyznaję,że bardzo fajnie TU,u Ciebie!Na pewno będę wracać:-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienką w połączeniu z tymi butami wygląda ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka na Tobie wygląda pięknie, bez porównania z tym co prezentuje modelka na stronie Zary. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja zwróciłam uwagę na buty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasiasta sukieneczka jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki rozmiar masz tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka:)


    art-paola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejszy biało-czarny zestaw jaki ostatnio widziałam! Pozdrawiam. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również posiadam taka sukienkę, ale boje się ja prac bo nie wiem czy będzie farbować, na stronie Zary jest napisane ze można prac w pralce w 30 stopniach ale sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze jej nie prałam, ale faktycznie to może być problem......

      Usuń
    2. hej i jak prałaś ta sukieneczkę ????? jak tak to jak w pralce czy ręcznie ???pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  10. Sukienka piękna:) Całosc prezentuje się super.
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, możesz zdradzić ile kosztowały Cię buciki? Są cudne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm przyznam szczerze, że dokładnie nie pamiętam - chyba ok 160 zł

      Usuń
  12. A czy nie rysują się w nich obcasy? Wyglądają na bardzo delikatne..

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :) będę tu wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń