poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Skrawek pasków

Paski w tym sezonie opanowały każdy skrawek materiału. Najmodniejsze są klasyczne: białe, czarne ewentualnie granatowe. Ale nie mają już nic wspólnego z marynarskim stylem. Można je nosić do pracy i na wieczór, bo wyglądają nowocześnie i elegancko. U mnie dzisiaj występują na kawałku materiału - zdobią torebkę. Jak tylko ją zobaczyłam od razu wpadła mi w oko. Mam nadzieję, że Wam również?







t-shirt - Dolce&Gabbana
marynarka - H&M
przepaska - Bijou Brigitte
spodnie - Zara
torebka - River Island
buty - NN

12 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Najlepszy od kilku dni tutaj u Ciebie na blogu, rewelacja ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka sliczna tez mi wpadła w oko szkoda ze w okolicy nie mam River Island ile kosztowala torebeczka pewnie sporo bo sklep do najtanszych nie nalezy...jakby w okolicach 150 zł to czy byłabys w stanie Angeliko kupic mi taka torebke i przesłac oczywiscie po wczesniejszej wplacie na konto pieniazkow?Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka kosztowała 230 zł i kupiłam ostatnią sztukę

      Usuń
    2. mam torebkę w podobnym stylu, chcę ją sprzedać za nieduże pieniądze, gdyż w ogóle jej nie noszę, więc jeśli jesteś zainteresowana napisz do mnie sharkk147@wp.pl wyślę ci kilka fotek.

      Usuń
  3. kiedy będzie post o makijażu ?:)zawsze masz tak ładnie rozświetloną twarz :) jestem bardzo ciekawa kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo ładna jest ta torebka, jak i cały zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje zestawienia:)
    Piękna torebka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)
    Torebka boska <3

    OdpowiedzUsuń