piątek, 26 kwietnia 2013

Trzymaj Fashion!

Cześć dziewczyny/chłopacy chcę Was poinformować, że jedna z moich stylizacji będzie brała udział w konkursie na najlepszy blog o tematyce modowej. Konkurs trzymaj Fashion jest organizowany przez portal Allegro, przy współpracy z topowymi bloggerami modowymi w roli jury Macademian Girl, Mr. Vintage, Charlize Mystery. Każdy z jurorów ocenia stylizacje zgodnie z trendami za który odpowiada.

Wybrałam stylizację neonową - połączenie dwóch neonowych kolorów żółtego i pomarańczowego postanowiłam zestawić ze spodniami z motywem kwiatowym na których również możemy odnaleźć te dwa intensywne kolory. Mam nadzieję, że ta stylizacja Trzyma Fason/Fashion :)






14 komentarzy:

  1. zestaw świetny...ale uważam że Ty mogłbyś je oceniac ;)...pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylówka ;) uroczo i wiosennie... Jestem na Tak! ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadząc bloga uważam, że należałoby znać zasady polskiej gramatyki, jak można pisać CHŁOPACY, jest to forma niepoprawna, pisze się chłopcy lub chłopaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Cię zaskoczę bo forma użyta przeze mnie jest poprawna. Fakt rzadko się ją stosuję, ale jest dopuszczalna.

      http://poradnia.pwn.pl/lista.php?szukaj=ch%B3opacy&kat=18

      Usuń
    2. Zgadzam się z Andżeliką
      Cóż Anonimie nie masz racji - możesz sobie przeczytać również ten artykuł
      http://www.przelom.pl/porady-archiwum/2010_8_2520/Dziewczyny-dziewczeta-Chlopcy-chlopaki-chlopacy/

      P.S.
      W tych promieniach słońca wyglądasz bajecznie!

      Majka

      Usuń
    3. ...totalny brak kultury...mama nie uczyła że publicznie nie zwraca sie nikomu uwagi!...

      Usuń
  4. Mam nadzieje ze wygrasz ten konkurs! pozdr iza

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i jest ale jak to brzmi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, tak wiosennie i kolorowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. witam mogła byś napisac z jakiej firmy te spodnie bo są świetne

    OdpowiedzUsuń