wtorek, 2 kwietnia 2013

Wielkanocny zestaw

W dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować strój jaki miałam na sobie w Wielkanoc. Mój wybór padł na sukienkę w kanarkowym kolorze. Dość długo zastanawiałam się nad doborem obuwia. Nie byłam pewna czy postawić na klasykę i wybrać czarne szpileczki czy może zaszaleć z kolorem i wybrać np. kobaltowe. Oto co wybrałam - mam nadzieję, że się Wam spodoba.







sukienka - Zara
kopertówka - Mohito
naszyjnik - NN
zegarek - Michael Kors
bransoletka - NN
buty - Zara

17 komentarzy:

  1. Pieknie wygladasz!Uwielbiam takie sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny zestaw, a cóż to za piękne miejsce?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki zgrabny kurczaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw!
    Już wcześńiej pytałam się (nie uzyskałam odpowiedzi, więc postanowiłam jeszcze raz napisać :)) jaki kolorek farby, firmy używasz bo niesamowicie podoba mi się kolor Twoich włosów też farbuję na blond ale chce go troszkee zmodyfikować a Twój odcień mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylka bardzo Cię przepraszam Twoje pytanie musiało mi gdzieś umknąć.
      Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć, bo nie wiem co mam nakładane, jaki rodzaj, nr. Od kilku lat chodzę do tego samego fryzjera i ufam mu na tyle, że nigdy nie pytam co mi nakłada.

      Usuń
  5. Dzięki za odpowiedź, na następnej wizycie możesz podpatrzeć na jakich firmach pracują itp. za co z góry będę bardzo wdzięczna :) swoją drogą możesz przy okazji zrobić post o pielęgnacji włosów :D
    Mojemu fryzjerowi to ciężko zaufać hehe trzeba konkrety :) wiem że pracuje na firmach goldweel i loreal profesional więc jeżeli to farba jednej z tych firm to byłoby super :) (niemusiałąbym zmieniać fryzjera :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze myślałam, że żółty nie jest kolorem dla blondynek, a tu prosze bardzo wyglądasz rewelacyjnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam żółty, ale bardziej w chłodnym odcieniu niż ciepłym

      Usuń
  7. Fantastycznie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosennie! Mam pytanie,jakiego szamponu, odżywki oraz maski do włosów stosujesz ? Równierz mam włosy blond. Pozdrawiam, Julia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obecnie używam serię BiovaxMed

      Usuń
    2. Dziękuję !!!

      Usuń
  9. Bardzo ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka. Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń