środa, 1 maja 2013

Jazzówki

Dzisiaj w roli głównej moje nowe jazzówki. Zamawiając je nie mogłam się zdecydować jakie połączenie kolorów będzie dla mnie najbardziej odpowiednie. Jednak stwierdziłam, że zaszaleję i nie wezmę beżowo-białych jak to miałam z początku w planach. Połączenie 3 kolorów: żółtego, białego i czarnego okazało się strzałem w dziesiątkę i jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Mam nadzieję, że Wam się również spodobają?!







t-shirt - Stradivarius
spódnica - H&M
marynarka - Mohito
zegarek - Michael Kors
buty - Loft37

14 komentarzy:

  1. Buty genialne i cała stylizacja super

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka fajnie to wszystko połączyłaś biorę od Ciebie spódniczkę !!
    a buty genialne fajny kolor
    pozdrawiam i wpadnij do Nas :**

    OdpowiedzUsuń
  3. . Jeśli ktoś chciałby opisać piękno to zamiast słów wystarczyłoby mu twoje zdjęcie!
    Zawsze uśmiechnięta i piękna ,ten czarujacy uśmiech,piękne usteczka brak słów(po urodzeniu dwójki dziecie,super)
    przepiękny zestwa czerń połączony z żóltym kolorem trafiony w dziesiątkę, nigdy nie miałam wątpliwości do takiego zestawu koloru,rewelacja***JOLA****PA....

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka jest niesamowita, poluję na taką ;) Zestaw genialny, w szczególności jazzówki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Marynarka ma boski kolor i krój wyglądasz ślicznie :) Ja obserwuję jeśli pozwolisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. following u now!!!! love the skirt and the shoes are sooo funny and chic!!! kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z Ciebie kobieta. :) Wspaniała stylizacja, oryginalna i ze smakiem. Obserwuję z wielką przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódnica i butki są fenomenalne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Amazing look :))) live the jacket :)
    Do you want to follow each other ?:)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń