czwartek, 9 maja 2013

Niekonwencjonalne połączenie

Jeszcze parę lat temu połączenie różu i niebieskiego u większości wzbudzało śmiech i skrajne emocje. Teraz takie niekonwencjonalne połączenia kolorów jak pomarańczu z różem, fioletowego i zielonego czy różu z niebieskim jest bardzo na czasie i wykorzystywane przez wielu projektantów. Ja w dzisiejszym poście chcę Wam zaprezentować jedne z wygodniejszych butów jakie posiadam w niebieski kolorze połączone z różowymi cygaretkami. Góra to biała klasyczna w formie koszula na plecach której widnieje motyw kwiatowy. Mam nadzieję, że dzisiejszy zestaw przypadnie Wam do gustu.







koszula - Zara
spodnie - Zara
torebka - NN
zegarek - Michael Kors
okulary - Braccialini
buty - H&M

19 komentarzy:

  1. Dzisiaj mierzyłam te spodnie, mają świetną fakturę, szkoda, że nie było akurat mojego rozmiaru bo pewnie już bym je nosiła :)
    Zestaw super, pierwsza klasa!
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow pięknie oby tak dalej(jesteś przepiękna),,,,LOVE,,,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wygladasz!Swietne spodnie i torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne spodenki kochana <3 Rewelacyjnie wyglądasz :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę z klasą

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje spodnie i torebka genialna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję, śliczne spodnie i torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic dodać nic odjąć, pięknie wyglądasz!:) Zestaw śliczny jak Ty cała :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne buty i spodnie! :))

    Zapraszam na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie te połaczenie jest bardzo seksowne! świetne są te spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestawienie ładne jednak gdy w stylizacjach masz praktycznie wszystko z Zary, mam wrażenie że oglądam manekin na witrynie sklepowej :/szkoda, bo mając takie ciało ;) mogłabyś " zaszaleć" z róznymi markami/projektantami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nie bardzo rozumiem ten komentarz. Faktycznie spodnie i koszula pochodzą z tego samego sklepu - jednak każda z tych rzeczy jest z innej kolekcji i kupione zostały w różnym czasie. Jak dla mnie podpisywanie skąd dana rzecz pochodzi jest zupełnie zbyteczne bowiem dla mnie nie jest ważne gdzie ktoś coś kupił tylko jak to połączył/zestawił. Ciekawa jestem czy gdyby te dwie rzeczy nie pochodziły z Zary to czy napisała byś taki komentarz - pewnie nie i co wtedy już byś nie miała wrażenia, że patrzysz na manekin?! Bardzo często u mnie goszczą rzeczy kupione w lokalnych butikach jak i z sieciówek dostępnych dla każdego takich jak: Stradivarius, Mohito, Bershka czy H&M. To, że akurat w tej stylizacji połączyłam dwie rzeczy z Zary to zupełny przypadek - po prostu uważałam, że fajnie będą razem wyglądać. Jak dla mnie nie ma to żadnego znaczenia. Lubię Zarę, bo uważam, że mają tam fajne rzeczy, ale nie kupuję co popadnie - selekcjonuję i wybieram to w czym dobrze się czuję. "Szaleję" z różnymi markami i nie zamykam się na jedną - zawsze jestem otwarta i kombinuję - czasem wręcz przekombinuję, ale to właśnie chyba na tym polega :)

      Usuń
  12. torebka - reeeeeeeeeewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja z klasą. Spodnie główną ozdobą. Super wzór. Kolory dołu fajnie dobrane. Koszula przewiewna na gorący bardzo dzień. Zegarek super dobrany. Torebka jakoś mi nie podchodzi. Ale ogólnie bardzo kobieco i sexy. Ocena 4

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vincent bardzo dziękuję za komentarz. Ciekawi mnie tylko ta skala - 4 na ile? :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Normalnie nie mogę jak czytam takie komentarze w stylu" manekin z Zary". Mam wrażenie ze ludzie wchodzą na czyjeś blogi tylko po to by komuś po prostu dowalić. Andżela ma świetny gust, a takie osoby po prostu jej zazdroszczą. Dlaczego Polacy nie potrafią się cieszyć z czyjegoś sukcesu i tylko doszukują się wszędzie tych najgorszych rzeczy. Kamila.Jaksina-facebook

    OdpowiedzUsuń