poniedziałek, 20 maja 2013

Szachownica

Zestaw, który dzisiaj prezentuję miałam na sobie w sobotni wieczór z okazji imprezy urodzinowej moich znajomych. W związku z tym, że impreza zorganizowana była w clubie, strój nie mógł być przesadnie elegancki, ale też nie chciałam by był zwykły - dżinsy postanowiłam odłożyć na bok. Mój wybór to spódniczka cięta z koła w szachownicę oraz prosty top. Całość przełamałam pomarańczowymi szpilkami i kopertówką również w tym kolorze. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?










bluzka - Zara
spódnica - AreYouFashion
kurtka - Zara
kopertówka - H&M
buty - Zara

28 komentarzy:

  1. fantastic tez mam te ramoneske pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna spódniczka ! pomarańczowe dodatki wyglądają z nią rewelacyjnie <3 świetny look !

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw :) świetna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz pięknie jak zawsze....JOLA

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygląda to połączenie kolorów! pomarańczowe akcenty-mistrzostwo!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna stylizacja i te dodatki-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite połączenie! Chyba zacznę być fanką kolorowych szpilek. : )

    Dodaję do obserwowanych, bo stylizacje z poprzednich notek bardzo mi się podobają! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super! buty i spodniczka swietne!

    http://annaslaweta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja:)
    I mam pytanie odnośnie poprzednich postów bo zauważyłam że dużo rzeczy posiadasz z NN, czy mogłabyś podać Link do sklepu internetowego, bądź podać namiary gdzie można nabyć tak rewelacyjne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NN - no name (rzecz nie pochodzi z sieciówki, została kupiona w sklepie lokalnym, pobliskim butiku)

      Usuń
    2. A gdzie znajduję się w Poznaniu? jeśli można wiedzieć.

      Usuń
  11. Spódniczka fantastyczna! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz w tej stylizacji a nogi masz boskie... Ola Kaczka facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuje jako Ola olga-kaczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanko proszę powiedz mi jaką farba malujesz włosy i jaki kolor?? Dziekuje i pozdrawiam!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam odpowiedzi na to pytanie. Od kilku lat chodzę do tego samego fryzjera i nigdy nie pytałam co mi nakłada.

      Usuń
  15. Świetnie dobierasz kolory. Mogłabyś mi doradzić jaki kolor butów i żakietu wybrać do miętowej sukienki na ślub pod koniec czerwca? Będę świadkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że srebro fajnie by się komponowało z miętą i na dodatek jest bardzo teraz modne :)

      Usuń
  16. Wow! rewelacja! ;*

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, a spódnica fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica jest przepiękna!

    Ach i te szpilki, super!:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja. Bardzo lubię przełamywanie black&white mocnym kolorem. Wielki plus dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spódniczka ekstra a figura obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie się stylizujesz! :)

    OdpowiedzUsuń