poniedziałek, 24 czerwca 2013

Idealne połączenie

Dzisiaj strój który łączy w sobie elegancję i wygodę. Impreza urodzinowa w plenerze - fajna sprawa, tylko trochę gorzej z doborem odpowiedniego stroju. Chcąc wyglądać elegancko i jednocześnie czuć się wygodnie i komfortowo postawiłam na typowo letnią sukienkę, którą zestawiłam ze sportowym obuwiem nawiązującym kolorystycznie do sukienki. Mam nadzieję, że się Wam spodoba moja dzisiejsza wersja sportowej elegancji :)













sukienka - River Island
zegarek - Michael Kors
bransoletki - Lilou
buty - Conversy

45 komentarzy:

  1. świetny set! sukienka naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, sukienka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look:)

    Sukienka śliczna!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz ;) super sukienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw. Bardzo ładna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakładać trampki do sukienek czy spódnic, jest to absolutnie w moim stylu i nie czuje się przebrana

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jak najbardziej za! Zestaw idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda sukienka z trampkami! Mam wrażenie, że wyglądasz młodziej w takiej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pieknie wygladasz <3 Naprawde slicznie :)

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam każdą Twoją stylizację
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Angeliko mam pytanie odnosnie włosków wspominalas kiedys ze po ciazy Ci wylatywały jak sie z tym uporałas ja jestem 4 miesiace po porodzie i włosy zaczeły mi garsciami wyłazic:) a sukieneczka ekstra.Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda po ciąży przez okres okołu 4 miesięcy zgubiłam trochę włosów - szukając ratunku kiedyś w Superpharmie natknęłam się na serię BiovaxMed czerwona linia - na wzrost włosów - kupiłam szmpon, maskę i żel i musze przyznać, że ten ostatni produkt szczególnie mi pomógł - stosuję go do tej pory i bardzo dużo włosów mi odrasta. Z czystym sumieniem mogę go polecić :)
      Poza tym co jestem u fryzjera na koloryzacji funduję moim włosomm silną maskę regenerującą - to też pomaga!

      Usuń
  12. Angeliko czy byłas juz nawyprzedazach zastanawiam sie na co przy skromnym budzecie postawic masz juz cos na oku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że z nadmiaru obowiazków jakie teraz mam nie mam zbyt duzo czasu na zakupy - byłam jedynie z zarze i mohito, ale nic mi się nie spodobało :(

      Usuń
  13. Jaka fikuśna kiecka - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietna sukienka, bardzo ladny, nie tandetny floral. nie jestem wielbicielka kokard, ale w tym przypadku zrobilabym wyjatek :)

    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie stylizacje, które prezentujesz niesamowicie Ci pasują. Masz świetny gust :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka + conversy = idealne połączenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękną masz sukienkę,świetne ma wycięcie na plecach :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam polaczenie sukienek z trampkami!
    dzieki czemu nie jest monotonnie i nudno :)
    masz swietna figure
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. a gdzie synek?
    fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  20. Zastanawiam się, dlaczego 'wisisz' w powietrzu zamiast siedzieć ;>
    ale to nieistotne, chciałam tylko napisać, że cudowne kolorki mają Twoje Conversy i chyba zacznę się za takimi oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  21. super, elegancko i dziewczęco zarazem <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie trafiłam na twojego bloga i przejrzałam prawie całego i polubiłam... będe tu na pewno zaglądać bo stylizacje są super! jeśli będziesz miała troszkę czasu to zapraszam do siebie na Facebooka be-like-desertrose lub www.modaitalia.com.pl Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. super zestaw :)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna sukienka, w połączeniu z tymi butami wygląda na pewno oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz! A sukieneczka fantastyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładna sukienka :) chociaż ja osobiście nie łączyłabym jej z taki butami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna sukienka, ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ta sukienka jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń