piątek, 28 czerwca 2013

M*I*X

Dzisiaj z serii mobile mix! Enjoy!























41 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia:))
    czarna torebka mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, wszędzie wyglądasz cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd te 2 sukienki? Pomarańczowa i niebieska? Sa piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienki faktycznie są świetne - bardzo oryginalne.
      Jeśli jesteś zainteresowana proszę o maila :)

      Usuń
  4. Jaka figura : O
    Ubrania są przepiękne : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ciuszki, torebki i buty : zapraszam do mnie ;)
    http://raspbberypanther.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy mix:) Czy jesteś dodatkowo modelką,bo na jednym zdjęciu wyraźnie chodzisz po wybiegu:)Fajnie,ze wstawiłaś zdjęcia z Twoimi pociechami-ile mają lat albo miesięcy?
    Bardzo podoba mi się ta sukienka z tiulem na dole spódnicy-wyglądasz w niej ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Moje dzieciaki to 5-latka i roczniak
      Tak, czasem jeszcze i teraz zdarzy się "przemarsz" :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja mam dwuletnią córeczkę:)Ale Ty masz już moją wymarzoną dwójkę;)Pewnie Twoja córcia opiekuje się młodszym braciszkiem,a niedługo będzie mieć kompana do zabawy:)
      Masz świetną figurę,więc wcale się nie dziwię,że jesteś jeszcze modelką.
      Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

      P.S.Dużej liczby czytelników nie muszę już Tobie życzyć, pozostaje mi tylko gratulować Ci sukcesu blogowego:)

      Usuń
  7. Te torebki i buty.. *_* Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam:) Wyglądasz zawsze cudownie! Super mix! Dzieciaki słodkie! Ja też dostałam podobną kartkę na dzień mamy:))
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcie - stylizacje są mega cudne :D we wszystkim prezentujesz się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bralas udzial w pokazie ? superrr !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle piekne zdjęcia, a pod wrażeniem Twojej urody jestem nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  12. jestes boska :) uwielbiam twoj blog
    wiecej takich fotek i wiecej dzieciakow :)
    to jest twoja łazienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie to płytki?
      masz fugi?
      strasznie mi sie podoba dlatego pytam ;)

      Usuń
  13. świetny blog !
    obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna z Ciebie kobietka:P
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kombinezon masz wspaniały ! blog bardzo pozytywny ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny mix - u mnie podobny, zapraszam na:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  17. Świetne zdjęcia! Różowy kombinezon i Ty w fioletowej (?) sukience na spacerze rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie sukienka z przedostatniego zdjecia biało czarna czy mozna ja gdzies zdobyc Angeliko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pochodzi z sieciówki i była tylko dostępna jedna jedyna sztuka :(

      Usuń
  19. Fajnie, że u mnie byłaś bo dzięki temu trafiłam do Ciebie. Masz pięknego bloga i będę go odwiedzać regularnie :) Świetny mix zdjęć. Zakochałam się w różowym kombinezonie i w dresowych spodniach z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały mix zdjęciowy - ale jesteś piękna! ;-) ;-*

    OdpowiedzUsuń
  21. skąd kolorowa sukienka na wieszaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pochodzi z sieciówki - jeśli jesteś zainteresowana proszę o maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
  22. Witaj. Skąd jest ta kurtka - zdjęcie w łazience, masz na sobie różową sukienkę. Będę wdzięczna za odpowiedź.
    Pzdr
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawno ją kupiłaś? Zastanawiam się czy są jeszcze dostępne bo na stronie tej kurtki nie wiedziałam.
    Pzdr
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli dobrze pamiętam to na początku kwietnia

      Usuń