sobota, 8 czerwca 2013

Tiulowe fluo

Ten kto śledzi mój FanPage już wie, że ostatnio mam bzika na punkcie tiulowych spódnic. Według mnie są one bardzo oryginalne i wbrew pozorom można je nosić na wiele sposób. Dzisiaj chcę Wam pokazać właśnie jedną z takich spódnic, w świetnym neonowym kolorze. Postanowiłam połączyć ją z dzianinową bluzką oraz metalicznymi butami. Całość dopełnił naszyjnik. Mam nadzieje, że się Wam spodoba.














bluzka - Zara
spódnica - No Name
naszyjnik - Parfois
puzderko - Parfois
buty - Zara

51 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wyniki konkursu tutaj
      http://angelachrus.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

      Usuń
  2. jaka Ty jesteś śliczna,te neony są stworzone dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny naszyjnik, szukam identycznego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Andzelika ta spodniczka jest piekna!! Swietnie w niej wygladasz!! A jakie sa kolory tych spodniczek? pozdr iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta spódniczka występuje jeszcze w beżu, szarości i limonce-ale nie neonowej

      Usuń
    2. A gdzie mozna kupic tą spódnicę?

      Usuń
    3. w tej sprawie proszę o maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
  5. Przepiękne połączenie.. Nie spodziewałam się, że dwa odcienie żółtego mogą tak dobrze ze sobą współgrać! Ponad to niebo za tobą zachwyca! Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bomba :D Piękny, neonowy zestaw. Wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz śliczną cere:)Mogę wiedzieć jakiego fluidu uzywasz i tuszu do rzes?Z góry Dziękuję i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluid: MaxFactor Xperience
      Tusz: Lancome

      Usuń
    2. Dziękuję:)

      Usuń
  8. pozwolę sobie tutaj odpisać:)pisząc ze o wiele korzystniej wyglądasz we włosach krótszych ,odnoszę się do początków Twojego bloga .tam włosy masz dłuższe i w 100%lepiej CI TERAZ:)))A CZY UKŁADASZ JE JAKOŚ SPECJALNIE???MARZY MI SIE TAKA FRYZURKA :)
    P.S ZESTAW REWELACJA PIĘKNIE WYGLĄDASZ POZDR SERDECZNIE KARINA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już rozumiem :)włosy układam na okrągłą szczotkę

      Usuń
    2. dzieki:)))))

      Usuń
  9. wszystko mi się bardzo podoba :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie mozna kupic taka spodniczke?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia:) Cudowny naszyjnik:)
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia w neonach na tle zachodzącego słońca- mistrzostwo:).

    Dziękuję za odwiedziny, będę zaglądać:).

    OdpowiedzUsuń
  13. neoenowo-ślicznie:) cudowne buty

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, wyglądasz jak gwiazda filmowa. fenomenalna stylizacja i piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za wizytę na moim blogu!:) może obserwujemy?
    uwielbiam te kolory, cudna stylizacja a spódnica taka jakiej poszukuję! szkoda, że no name..:D
    pozdrawiam,
    http://camilaofficial.blogspot.com/
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana-jak soczyście!Jak pięknie!:))
    Metaliczne dodatki świetnie podkręciły neonowy look:*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, bardzo mi się podoba ! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, uwielbiam takie kolory :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie samo neo! świetnie tobie pasują takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolory :) Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oh... żebym to ja odważyła się nosić takie kolorki :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne neonki ! Zjawiskowo wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze super zestaw!!! Ja jakoś na razie nie mam odwagi na tiulówkę, ale czuję, że nie bawen na jakąś zapoluję bo bardzo mi się podobają!!!!



    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze Ci w takich kolorkach!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zarówno neony jak i pastele bardzo do Ciebie pasują...cudownie wyglądasz i jesteś naprawdę śliczna:)

    obserwuję:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny masz rozświetlacz na twarzy! Taki prawdziwy efekt tafli :) Mogłabyś zdradzić jakiej marki to kosmetyk? Naprawdę śliczny makijaż, wszystko się tak ładnie komponuje :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia nie stosuję rozświetlacza. Jedynie podkład-fluid MaxFactor Xperience oraz muskam twarz lekko bronzerem - obecnie jest to bareMinerals plus róż do policzków Lancome oraz Chanel (staram się by się przenikały) i to na tyle :)

      Usuń
  27. Rewelacyjna spodnica i boskie kolory. a rozowe niebo dodatkowo poteguje wrazenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz na tym tle a neony są stworzone dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podoba mi się ta stylizacja ! :) co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. trafiłam na twojego bloga zupełnie przypadkiem, świetnie wyglądasz w każdej zaprezentowanej tu stylizacji. Jestem ciekawa jak wykonujesz makijaż, bo szczególnie w tym poście masz ślicznie rozświetloną twarz, zwłaszcza policzki. Zdradzisz tajemnicę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bettsey nie stosuję niczego szczególnego. Rozświetlacza nie stosuję jedynie podkład MaxFactor Xperience, bronzer BareMinerals oraz róże do policzków Chanel 44 Narcisse oraz Lancome Shimmer Coral Sunset. I to na tyle :)

      Usuń
  31. świetny zestaw! pięknie wyglądasz ;) Andżela a propo makijażu to jakiej szminki używasz?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń