piątek, 14 czerwca 2013

Złoto cenne nie tylko na giełdzie również w modzie

Dzisiaj outfit z metalicznym dodatkiem w postaci spódnicy. Od dłuższego czasu szukałam czegoś odpowiedniego w tym właśnie kolorze - niestety nie było to takie łatwe jak na początku myślałam - ale udało się! Spódnicę zestawiłam z cielistą bluzką, której zadaniem było wyeksponowanie spódnicy - bo to właśnie ona ma grać pierwsze skrzypce. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. A czy Wy zaopatrzyłyście się już w coś metalicznego?








bluzka - H&M
spódnica - AreYouFashion
bransoletki - H&M
torebka - Monnari
buty - Nine West

11 komentarzy:

  1. aj cudownie ! spódnica Mistrz ! marzę o takiej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no czad jak zwykle! widziała bym Cie w sukience dzinsowej ze wstawką z koronki i krotkie western boots. www.asos, a nastepnie w wyszukiwarce: denim dress primark. 21 euro.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! spódniczka i torebka robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie w moim stylu, ale ty wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw :D
    cudowna spódniczka :)
    obserwujemy na blogspocie oraz bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. prosta przyjemna stylizacja, podoba mi się że bluzka odkrywa ramię.
    Czemu fotograf robi Ci zdjęcia od góry? Trochę to deformuje to sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę że przypadkowo trafiłam na Twój blog, jest w nim dużo ciekawych inspiracji dla mnie, będę zaglądać tu codziennie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zmień fotografa!!!

    OdpowiedzUsuń