środa, 31 lipca 2013

][

Zapewne wielu z Was kojarzy znak marki Elisabetta Franchi. Jest on bardzo podobny do tytułu mojego dzisiejszego posta. Dlaczego w ogóle o tym pisze?! Otóż dlatego, że sukienka którą dzisiaj Wam prezentuję przypomina mi jedną z tych, które widziałam w gazecie jako propyzycję na wiosnę/lato tej że właśnie włoskiej firmy. Połączenie nowoczesności z klasyką, luzu z elegancją - to cechy ubrań spod tego znaku. Cieniowane frędzle to jest to co rzuca się na pierwszy rzut oka w dzisiejszej stylizacji. To właśnie one nadają charakteru sukience. Dopełnieniem są gladiatorki - mój tegoroczny hit lata! Buty ciekawe w formie jak również w mocnym kolorze, który idealnie współgra z sukienką. Mam nadzieję, że mój dzisiejszy zestaw przypadnie Wam do gustu?!












sukienka - No Name
bransoletki - Bijou Brigitte
buty - Butik Jona klik 

48 komentarzy:

  1. Super sukienka! Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw!
    Tylko bardzo szczupłe dziewczyny, takie jak ty, mogą sobie pozwolić na taką sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Andżelika witam wyglądasz przepięknie ,,,twoja pozycja ,wygląd,nogi zgrabniutkie.wyglądasz super------ ELISABETTA FRANCHI W/G mnie na drugiej pozycji......ona ma za grube nogi, szyja za krótka nie podoba mi się(((ty klasa))))

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie ten zestaw zdecydowanie przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow bardzo oryginalna sukienka, buty rowniez. Calosc super!
    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaka pomysłowa sukienka - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sukienka. Swietnie współgra z butami.
    Wyglądasz jak milion dolarów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka piękna a buty jeszcze lepsze:P
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała sukienka z frędzelkami!!! wyglądasz ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka i buty <3
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie ci w tej stylizacji jak i również chciałam powiedzieć że piękna jesteś sama Ty;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest rewelacyjna!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że przypadł do gustu, i to bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze wygldasz bosko! sukienka genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zestaw. Świetna ta sukienka, bardzo ładnie spasowana z butami. Jestem za!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz w takiej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie! :)
    super sukienka, a te butki bardzo tutaj pasują :) Super!


    a u mnie niestety musiały być płaskie butki, ze względu na to, że jechałam na skuterze z koleżankami i inaczej byłoby niewygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely pics!!! like your blog... wanna follow each other<'? kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten set z frędzlami, świetny blog, obserwuję i zapraszam również do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny ten set z frędzlami, świetny blog, obserwuję i zapraszam również do obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  22. super te fredzle przy sukience !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Osz Ty! Ale się fajnie prezentujesz! (wyglądasz tu jak nasza Dżoana:*:*)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolor butów *-*
    a sukienka super Ci lezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. fantastycznie! I sukienka i buty są rewelacyjne :)

    ja rownież dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. buciki jak i sukienka są świetne! naprawdę pięknie w nich wyglądasz. ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna alternatywa dla markowych sukienek :) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. widziałam reklamę tej sukienki w Elle i również się zachwyciłam. Przepięknie wyglądasz w tej sukience-frędzle są jak najbardziej HOT ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne butki, sukienka równeż. Faktycznie bardzo podobna do tej w gazecie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna sukienka! :) te buciki pasują do niej idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz a sukienka rzeczywiście w takim stylu...Super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz zjawiskowo! Bardzo ładna z Ciebie kobieta. Zazdroszczę figury;) A o kremach z filtrem nie można zapominać, to prawda ;)

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawiony komentarz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam białe sukienki sama nie dawno upolowałam a Twoja jest mega oryginalna :D
    gorąco pozdrawiam !
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. fredzle sa super !!!! Tez musze nabyc cos fredzlowatego
    Pozdrawiam

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie sukienka podobna do tej w gazecie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. aaaaaaaaaaaaa, tęskniłam! Bożeeee szukałam wszędzie Twojego bloga kochana i tak ciężko było mi na niego trafić,a niestety adres mi gdzieś umknął! zjawiskowa jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie przypadł do gustu! Piękna sukienka : )

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny outfit! na niektórych zdj wyglądasz jak Joanna Krupa!razem z chłopakiem powadzę kulinarnego bloga! zapraszam do odwiedziń, obserwuję i liczę na rewanż;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też już obserwuję.:* Śliczna stylizacja, bardzo mi się podoba ta sukienka i bardzo te buty.;) Wiesz, że na pewnych zdjęciach wyglądasz jak Joanna Krupa.;)

    OdpowiedzUsuń