środa, 24 lipca 2013

Maxi

Zauważyłam u siebie ostatnio dwie tendencje: pierwsza to taka, że odruchowo wyciągam z szafy rzeczy w odcieniu turkusowym, druga z kolei to taka, że mam ochotę  na maxi długości. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane - zapewne jest to chwilowe i niedługo mi to przejdzie, bynajmniej jak na razie nie zamierzam z tym walczyć i po raz drugi z rzędu prezentuje Wam maxi jednak tym razem w jednolitym kolorze :)







sukienka - Pull&Bear
naszyjnik - Pull&Bear
zegarek - Michael Kors
bransoletki - No Name

48 komentarzy:

  1. Kolejna fantastyczna sukienka, w której wyglądasz uroczo :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie pięknie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak pięknie wyglądasz :) świetny kolor sukienki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie w niej wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Byc moze stawiasz na maxi dlatego ze sa po prostu super wygodne a jednoczescie wygladasz w nich swietnie!

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie, jak zwykle :)
    Bardzo ci do twarzy w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna sukienka, ładny krój , troszkę nie mój kolor ale Tobie pasuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIęknie ....

    Maxi ma śliczny kolor i pasuje do Ciebie :)

    Dziękuję za miły komentarz na moim blogu i OBSERWUJĘ :)





    POZDROWIENIA

    TORI DIS <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie faktycznie pięknie pasuje taki kolor, no i świetny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow i love this dress- very very pretty!
    kisses
    maren anita

    giveaway on my blog
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie w tej sukience, bardzo ładnie komponuje się z kolorem włosów :)

    Dodaje do obserwowanych i lubię na fb (Beata S) i zapraszam do obserwacji i polubienia naszego bloga :)
    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja muszę w końcu kupić sobie jakąś maxi :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz, sukienka jest cudna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypominasz mi jakąś blond aktorke... :D
    Pięknie wyglądasz w tej sukience!
    Obserwuję Cię z przyjemnością!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dobrze,że masz ochotę na długość maxi,bo pięknie w niej wyglądasz :) ja również uwielbiam tę długość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna sukienka, ma cudowny kolor!!!cudoooo ♥♥♥ całusy ♥♥♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny kolor!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje:) super outfit! Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wszystko co maxi i sukienki i spódnice, najbardziej te półprzezroczyste :) Bardzo fajny, letni outfit w poście. Dziękuję za komentarz :) u mnie dopiero niestety blog w fazie poczatkowej. Czekam na kolejne posty!
    www.byblondepeanut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu jesteś śliczna! I ta sukienka idealnie pasuje do Ciebie:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka śliczna <3 :* Pasuje do Ciebie ten kolor włosów :) a sukienka jest bardzo ładna, sama chętnie zapolowałabym na jakąś sukienkę w takich długościach ale trochę się boję, że to będzie coś, co nie przypadnie mi do gustu! :) Mm pytanie, dobrz czujesz się w takich sukienkach? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie:)a cera hmm MARZENIE:)Zdradz Nam jej sekrety;)Proszę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mówić tutaj o jakiś sekretach - prawda jest taka, że czasem jest lepiej, a czasem jest gorzej :)
      Podstawą jest dla mnie dokładny demakijaż przed pójściem spać - mleczko, tonik i krem. Od czasu do czasu jakiś delikatny peeling. Tak naprawdę to od lat używam tych samych kosmetyków - jeśli coś mi służy to strasznie się przyzwyczajam do nich i ciężko jest mi je później zmienić :)
      Mleczko i tonik - Garnier
      Co do kremu na noc to obecnie stosuję Eucerin Hyaluron Filler - na noc
      a w weekendy rano ziaja 30+

      I to na tyle!

      Usuń
  23. cudna sukienka i naszyjnik <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz w niej dużo korzystniej,niż w tej poprzedniej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna sukienka a w tym kolorze jest Ci bardzo dobrze,Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie ci w tej sukience:) to twój ogródeczek? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie; jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie ;) zachęcam do komentowania i polubienia mojego profilu na fc ;)
    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie prezentuje się to miejsce (twój ogródek). :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie ma się co dziwić :-) wyglądasz bajecznie w tym odcieniu! :*

    OdpowiedzUsuń