czwartek, 11 lipca 2013

M*I*X

Dzisiaj post z serii: MOBILE MIX
Enjoy!

















64 komentarze:

  1. świetne zdjęcia:)
    uwielbiam takie posty!
    pierwsza sukienka prze śliczna:))

    dzięki za miły komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  2. czy pierwsza sukienka to jest marki simple?zazdroszcze ze stac Cie by miesiecznie pare tysiaków wydac na ciuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie Simple :) miałam dostęp do tych sukienek - możliwe, że jeszcze udałoby mi się coś załatwić - jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
    2. Poważnie to nie Simple? Dałabym głowę, bo wygląda identycznie :-)
      Uwielbiam markę Simple!
      Cudne masz dzieciaczki :-)

      Usuń
  3. pierwsza sukienka jest rewelacyjna!:D bardzo mi się podoba!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne foty, ale Ty śliczna jesteś :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. a tam ciuchy fajne dzieciaczki oczka maja takie same a synek jaki ma kolor włosków?chyba jest podobny do Ciebie a corcia do meza a jak mówia?Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pociechy to raczej czysty tata :) - tak przynajmniej twierdzą Ci, którzy nie widzieli moich zdjęć z dzieciństwa hihihihi :)

      Usuń
  6. gdzie Angeliko najczesciej kupujesz ciuchy i butki tzn chodzi mi o firme ja takich u mnie w sieciowkach nie widze ...a skad pochodzi ta bluzeczka żólta z czarnymi wstawkami tez bym taka chciała:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy robię w przeróżnych sklepach i butikach - zarówno w sieciówkach jak i "zwykłych" osiedlowych butikach - bardzo lubię zarę oraz h&m, zaglądam również do mohito i od czasu do czasu do simple i river island.
      Bluzka o którą pytasz pochodzi z Zary

      Usuń
  7. Moje serce skradła sukienka w kolorze LIMONKI ehhh. Idealna na lato na opaloną skórę.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna z ciebie mamusia :)
    a stylizacje powalają

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix :) mega pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta różana kanapa jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing pics! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ostatni komplet jets na sprzedaz?

    OdpowiedzUsuń
  14. ten mix jest mega:) tyle się tam dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. a mozna liczyc na post o dzieciaczkach? jak szybko wrocilas do pracy po macierzynskim i z kim je zostawiłas?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, ale raczej taki post nie powstanie

      Usuń
  16. Pierwsza sukienka genialna!!! Napisałam maila ale wrócił, możesz do mnie napisać? sdziech@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. a czy ta bluzeczke zółto biało czarna z zary mozna jeszcze zdobyc jakby Ci sie rzuciła w oczy rozm s lub xs to czy byłabys w stanie mi kupic poprostu zakochałam sie a u mnie zary nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokazujesz czasami meza ale nic nam chyba niewiadomo czym sie zajmuje Twoj mąż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech tak zostanie w koncu to blog o mnie :)

      Usuń
  19. Pierwsza sukienka i ta w pepitke dla mnie bomba!ewelina

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zdjęcia, piekne stylizacje. Twoje posty zawsze są takie dopracowane. Uwielbiam twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  21. i really love your style! you look gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look! Wspaniała sukienka w kurzą stopę a żakiet "burbarry" -szkoda słów.Zazdrość zżera.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny mix zdjęciowy - uwielbiam takie mixy ♥
    Pozdrawiam ;-) :-*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. ale słodziak na zdjęciu :)
    A sukienka biała na drugim zdjęciu wymiaaata! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne stylizacje :) zazdroszczę figury :P mam pytanie gdzie kupiłaś obudowę na telefon?? pozdrawiam Ann :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny mix;) I zdecydowanie pasują do Ciebie sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne fotki :) sukienka na drugim zdjęciu cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Andżeliko, z elegancją Ci do twarzy :) PIĘKNA! ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  29. a skąd są te kurtki?? sliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pochodzą z sieciówki, ale mam do nich dostęp. Jeśli jesteś zainteresowana to proszę o maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
  30. Angeliko czy kupujesz ciuchy w reserved co sądzisz o jakosci ja nigdy nie kupowałam a ostatnio mam wrazenie ze sie poprawiło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że nie przepadam za Reserved - bardzo rzadko robie tam zakupy. Dość dawno tam nie byłam i nawet nie wiem czy mają coś ciekawego w ofercie.

      Usuń
    2. Oj mają , mają :) sukienki, spodnie mają boskie, mnóstwo ciuszków wpisujących się w aktualne trendy ale jednocześnie eleganckich. Żeby nie było - nie jestem w żaden sposób związana z tą firmą, po prostu po Zarze jest to mój drugi ulubiony sklep.
      A co do fotek - świetny mix, taki kolorowy i optymistyczny :) a Ty piękna aż zazdrość zżera :D
      Czy zdradzisz mi skąd jest torebka z przedostatniego zdjęcia? ta zielono-niebiesko-beżowa? piękna rzecz :)

      Usuń
    3. własnie zawsze kiedy wchodze do reserved zastanawiam sie czemu nie prezentujesz ubran z tego sklepu sa bardzo eleganckie jak ty oczywiscie sa i ubrania tandetne ale i w zarze tez sa

      Usuń
  31. masz fajny styl ubierania! a długość Twoich włosów baaardzo mi się podoba:) ale i w spiętych wyglądasz rewelacyjnie!! więcej postów w spiętych włosach!!:D
    +obserwuję od dłuższego czasu:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjny mix! Wyglądasz oszałamiająco!


    Pozdrawiam!


    www.eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny mix! Strasznie podoba mi się biała kamizelka, jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia!
    Zapraszamy http://amicoeterno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ubóstwiam Cię Angela i zazdroszczę Ci mega pozytywnie Twojej urody i stylu!
    Jesteś moją inspiracją ;)
    Pozdrawiam!

    http://kobieceblyskotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. pięknie wyglądasz ! :) dużo świetnych zdjęć.

    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje stylizacje w większości bardzo mi się podobają. Jako młoda mama podziwiam Cię tylko, kiedy znajdujesz czas na pstrykanie zdjęć (pomijając te zrobione w przebieralniach), częste zgrywanie i tworzenie nowego posta. Musisz być świetnie zorganizowana. Może jakiś post o Twojej organizacji czasu?Jestem tego bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne foteczki, masz niesamowity styl :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Do swoich stylizacji wybierasz chyba za małe obuwie, wystaje duży palec...

    OdpowiedzUsuń
  40. Po prostu oczarowały mnie lordsy z metalowymi czubami ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  41. kwiecista kanapa i płaszczyk z ostatniego zdjęcia - cuda! A w ogóle to wyglądasz obłędnie w każdym kroju sukienek! ;)

    OdpowiedzUsuń