środa, 3 lipca 2013

Pasiasta trochę inaczej

Dzisiaj w roli głównej sukienka. Sukienka do której nie byłam do końca przekonana, ale do której przekonała mnie koleżanka - jak to dobrze mieć przy sobie stanowczą osobę, która wie co mówi "do przymierzalni - natychmiast!" :)
Już po pierwszym włożeniu na siebie tej sukienki wiedziałam, że musi być moja! Jest dość fikuśna - przód ma krótszy, tył jest dłuższy i do tego cały dół w pasy. Trzeba uważać by nie przesadzić z dodatkami bo sukienka sama w sobie jest dość efektowna i według mnie trzeba zachować umiar :) A Wy co o niej sądzicie?  Podoba się Wam?











sukienka - Fonda
pasek - H&M
zegarek - Michael Kors
puzderko - Stradivarius
buty - Kiss Angel

106 komentarzy:

  1. Wyglądasz fantastycznie, stylowo i z klasą :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. o jaaaaaaaa <3 jestem zakochana w tej sukience. miałaś wiele udanych stylizacji, ale ta sukienka przebiła wszystko! jest piękna i Tobie w niej pięknie ;))
    pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. przepieknie wygladasz w tej sukience ! szkoda ze u mnie nie maq takiego sklepu bo bymz akupila identycznaaa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Masz dobrą koleżankę :-) O Fonda pierwszy raz słyszę, ale sukienka mnie zachwyciła :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna sukienka! No rewelacja - wygląda bardzo elegancko i z klasą :D BOSKA :D

    OdpowiedzUsuń
  6. paski w takim wydaniu są świetne:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie, choc nie takie same, to kojazy mi sie troche z Anna dello Russo w spodnicy Balenciaga, ktorej zdjecia ostatnio obiegly internet http://carolinesmode.com/caroline/art/275865/frill/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta sukienka!:)lubię takie wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie :)czy tutaj tez masz na ustach ta pomadke z inglota ? bardzo fajie wygląda. czy nakadasz ja bezpośrednio na usta czy wcześniej stosujesz jakiś balsam ?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam na ustach pomadke z Inglota nr 820 - nakładam ją bezpośrednio na usta - nie stosuję balsamu przed - jedynie czasem na noc :)

      Usuń
    2. U Ciebie Andżeliko chyba każda pomadka wyglada świetnie:)Tak czy siak chyba w końcu i ja się skuszę na nią:)Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. Oj nie każda uwierz mi :)

      Usuń
  10. cudna spódnica!!!!

    zapraszam



    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie przepadam za asymetrycznymi sukienkami, tak ta mnie urzekła!
    Pięknie wyglądasz:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest boska! Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz perfekcyjnie. Sukienka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz. Cudna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka!! A twoja figura *.* Napewno wrócę tu jeszcze nie raz :)

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie można kupić taką sukienke? boska!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę do mnie maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
  17. piękna kiecka - i fajny patent z powtórzeniem motywu na bucie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna ta kiecka!a ogólnie świetny blog!:) wpadnij do mnie w wolnej chwili i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. slicznie Ci w niej :) kolezanka miala racje :)
    w ogole masz przepiekna figure, cudowna opalenizne, a dodatkowo w tej stylizacji wygladasz przepieknie! nic, tylko korzystac z lata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow jaka piękna stylizacja *.*
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie paski w Twoim wydaniu:)

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  22. szczerze Ci powiem że wyglądasz jak jakaś gwiazda z Hollywood:)) ślicznie!:) obserwuje!
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. taka przyjaciólka to skarb ! :) jak najbardziej na TAK!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba się - i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka sliczna, gdzie taka mozna kupic????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę do mnie maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
  26. Przepiękna spódniczka, rewelacyjnie się układa i wyglądasz w niej cudnie :) Zwłaszcza z takimi zgrabnymi nóżkami :)
    PS. Tak Sylwia ma niesamowite projekty sukienek i też bardzo cenię sobie jej projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, przepięknie !!!! Gdzie można kupić takie cudeńko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować załatwić taką - jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę do mnie maila

      Usuń
  28. Za sandałki dałabym się pokroić!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka przepiękna i ślicznie w niej wyglądasz:)Dobrze, że posłuchałaś koleżanki:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepieknie wygladasz, sukienka jest bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczie wyglądasz, a sukienka nieziemska! Też taką chcę! :D
    Zgadzam się, nie należy przesadzać z dodatkami, bo sukienka sama w sobie ma bardzo dużo uroku, więc nie trzeba jej dodatkowo podkreślać :)
    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję, może się zrewanżujesz? :)
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Andzelika brak mi slow, przepieknie Ci w tej sukience :)) pozdr iza

    OdpowiedzUsuń
  33. A czy mogłabyś powiedzieć, gdzie można taką sukienkę kupić, oraz czy pasek jest z nowej kolekcji???
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta sukienka nie pochodzi z sieciówki - możliwe, że uda mi się jeszcze taką sprowadzić. Jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę do mnie maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
    2. zapomniałam wspomnieć o pasku tak to obecna kolekcja - choć bardzo możliwe, że jest teraz na przecenie :)

      Usuń
  34. nie bede do ciebie wiecej wchodzila bo zawsze po wejsciu chce cos kupic, n.p. ta sukienke! wygladasz cudownie!
    gwiazda piekna!

    OdpowiedzUsuń
  35. super sukienka! wygladasz pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne i pieknie ci w niej!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacja!!! czy mozna ta sukienke nabyc on-line?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana napisz proszę do mnie maila: angelastok@wp.pl

      Usuń
  38. Też z Poznania jesteś:)
    sukienka przepiękna i Ty w niej też:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie, całość idealnie współgra. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. REWELACYJNIE!!! PIĘKNIE!!! CUDOWNIE !!! ZABÓJCZO!!!
    To chyba najlepsza stylizacja jaka u Ciebie widziałam:) Wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna sukienka i Ty też wyglądasz w niej świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. z tym paskiem wygląda idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze. Jestem zdumiona ilością pozytywnych komentarzy - bardzo mi miło muszę przyznać :)

    OdpowiedzUsuń
  44. duzo komentarzy bo wygladasz jak gwiazda :) kiecka boska.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie dziw sie tyloma pozytywnymi komentarzami- PIEKNIE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. wow co najmniej intrygująco, podoba mi się ta interpretacja pasków, wyglądasz cudwonie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Sukienka jest genialna:) Nad jej zakupem nie zastanawiałabym się nawet minutę:)
    Dziękuję za komentarz. Miło wiedzieć ze odwiedza mnie osoba którą oglądam i podziwiam od bardzo, bardzo dawna:)
    Buziak i mam nadzieję do następnego...:)

    OdpowiedzUsuń
  48. oryginalna sukienka, taka inna niż wszystkie :) Całość bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. wow zaszalałaś z tym wdziankiem. Wyglądasz oszałamiająco !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. jaką masz piękną figurę :o A stylizacja bardzo mi się podoba , kocham paski :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo piekna Spodnica!
    Pozdrowionka Alicja

    http://mywonderland-alicja.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  52. ahhh! rewelacyjnie wyglądasz! stylizacja trafiona w 100! pozdrawiam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznie Ci w niej, niestety taki krój nie każdemu pasuje ;)
    Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna spódniczka :)
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  55. jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  56. czy możesz podac cene tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejciu, cudownie wyglądasz! :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Przepieknie wygladasz:-) dziekuje za odwiedziny:-) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  59. zjawiskowa sukienka pięknie Ci w niej zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. meeeega po prostuu < 3
    i te Twoje nogi ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. Kolejna piękna Polka ;) dziękuję za miłe słowa ;) zaczynam obserwować ;))

    OdpowiedzUsuń
  62. wow wygladasz zjawiskowo!

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. i bardzo dobrze, że koleżanka wysłała Cię do przymierzalni, bo ta sukienka jest fenomenalna

    OdpowiedzUsuń
  64. Takiej spódnicy w paski to na żadnym blogu chyba jeszcze nie było, a efektowna jest bardzo. Poza tym stylizacja świetnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz naprawdę zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  66. pomysłowa sukienka! wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Obłędna sukienka! Idealnie pasuje do Twojej cudownej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Co tu dużo mówić, świetnie wyglądasz, bardzo udany zestaw!:)
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  69. Super zestaw, bardzo podoba mi się ja wszystko połączyłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Cudownie wyglądasz w tej sukience, która swoją drogą ma świetny, niespotykany krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Podobna jesteś do Anety kręglickiej :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Zjawiskowo wyglądasz :)
    Dobrze, że ktoś Ci doradził jej kupno, strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. masz przepiękne sukienki!:)

    nie powtarzasz się!:)

    gratuluje:)

    dziękuje za odwiedziny i zapraszam częściej:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Andżeliko natknęłam się na Twojego bloga w piątek i dopiero dziś skończyłam go czytać!
    Jesteś przefantastyczna!! Określenia,, blogerka" przy Twoim guście i dobrym smaku jest dla Ciebie nieadekwatne i krzywdzące, bo to TY masz klasę w tym co robisz! Kazdy Twój zestaw to strzał w 10tke- jak Ty to robisz?? Czym się inspirujesz? Bo ja od teraz Tobą:)Chyba,ze z tym trzeba się urodzić:))
    Rzadko oglądam modowe blogi bo kazda panna to żywcem zdjęty manekin z osławionej ZARY..Ok, sama tam robię zakupy ale od razu widac,co jest ,,modne" bo setki wirtualnych klonów miało od miętowych rurek/ przez burgndową torebkę z zary( dobra, sama ją mam..) skonczywszy na spodniach w pasy. Ale zadna z nich nie ma tyle stylu i wdzięku co TY! Najchętniej pozamykałabym ich blogi:)

    JEsteś przeurocza, czytałam komentarze zaiwstnych małp Ci tu piszących..ja bym od razu je zrównała z ziemią a ty spokojnie tłumaczysz i nie dajesz się zdenerwować!Brawo

    A sukienka świetna! Sama mam identyczną z Mohito, tez asymetryczna jedyna róznica,ze mam w szersze biało-granatowe pasy.Także świetna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  75. Gdzie mozna znaleźć taka sukienkę? Boska jest . Jakis sklep internetowy? Butik? Zależy mi bardzo bo się zakochalam ;)

    OdpowiedzUsuń