poniedziałek, 29 lipca 2013

Rozdanie szachowe

Dzisiaj mniej elegancko, a bardziej sportowo - na luzie! Szorty to taki element garderoby w którym zawsze czujemy się wygodnie i komfortowo. Tak też było i w tym przypadku. Uwielbiam swoje szachowe szorty za to, że są niebanalne i można je nosić na wiele sposób. Dzisiaj postanowiłam do nich dobrać sportowe buty, jednak wystarczyłoby założyć szpilkę i od razu nabrałyby innego wyrazu :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba mój dzisiejszy outfit!











 t-shirt - H&M
bluzka - Bershka
łańcuch - Stradivarius
szorty - Zara
okulary - Braccialini
torebka - Parfois
buty - No Name
 

48 komentarzy:

  1. Świetne te szorty! Można je nosić i w wersji eleganckiej i tej bardziej na luzie! :) Genialne! No i świetna cała stylizacja :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz obłędnie w sportowym zestawie, noś się tak częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet bym nie pomyślała, że to wszystko tak do siebie będzie pasować, po prostu wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie!


    obserwujemy?
    http://hiddenndreamms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sportowe połączenie :D
    Jak zawsze fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztowały te buty, bardzo bym takie chciała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty kosztowały 149 zł. Jeśli chcesz mogę takie załatwić :) Napisz do mnie proszę maila i podaj rozmiar

      Usuń
    2. A czy rozmiarówka jest typowa? Czy lepiej zamawiać mniejsze?

      Usuń
    3. Niby wypadają większe, ale ja i tak bardziej komfortowo czułam się w 40 - choć zazwyczaj noszę 39. Szpilki mam w rozmiarze 39, a sportowe i baleriny zazwyczaj 40. Czyli musisz mieć taki rozmiar jaki nosisz obuwie na płaskim :)

      Usuń
  8. Fantastycznie, chetnie ubralabym sie tak na buszowanie po sklepach.

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  9. te szachowe szorty są rzeczywiście rewelacyjnie :) cały strój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! wszystko w tym zestawie jest mega! szorty, buty! fajnie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na stylizacji z tymi szortami w wersji eleganckiej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zestawienie, na luzie. Polecam Ci robić zdjęcia by aparat ustawiony był na wysokości mniej więcej bioder, wtedy zdjęcia nie zaburzają proporcji :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie!!!Sportowo i elegncja zachowana:))
    Obserwujemy?Daj znac
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. te szorty są świetne, podoba mi się utrzymanie ich kolorystyki w całym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie urzekly buty czy jestes w stanie takie załatwic Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aga jestem :) Napisz do mnie maila w tej sprawie i podaj rozmiar

      Usuń
    2. sa sliczne ale niestety dla mnie za drogie :( wiec nie bede Ci glowy zawracac chyba ze w lotto wygram to napisze hihi

      Usuń
  16. świetny zestaw! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. na wielki plus, dobre kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne wzory i kolory, zazdroszczę butów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne kolory i wzór na spodenkach mistrzowski!
    Bardzo mi się podoba, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny blog! ;*

    Obserwujemy? Jak tak to daj mi znac na moim blogu:

    wiktoriaah.blogspot.com

    Jestem 14-letnia dziwczyna z Norwegii ktora interesuje sie moda, tancem, fotografia i podrozowaniem. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Szorty i buty bombowe!!! Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Powtórzę się poraz kolejny, pięknie!;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super...uwielbiam takie casualowe looki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ahh spodenki i trampki są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. buciki i spodenki wygrywają w tym outficie:)
    zapraszam
    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Och, na takiej szczupłej i zgrabnej kobietce to wszystko pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń