poniedziałek, 1 lipca 2013

SEZON TRWA

Sezon 30-tek trwa w dobre :) Dzisiaj chcę Wam pokazać zestaw, który miałam na sobie z okazji świętowania urodzin koleżanki. Na mój zestaw składa się limonkowa sukienka do której dobrałam niemal w tym samym kolorze buty - wykończone czarną lamówką i żeby nie było nudno w dłoń chwyciłam czarno-biało-limonkową kopertówkę, na której możemy odnaleźć motyw węża.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)









sukienka -H&M
marynarka - Mohito
naszyjnik - H&M
kopertówka - Parfois
buty - Zara 

67 komentarzy:

  1. świetne kolory,bardzo Ci pasują:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktyczne, buty jakby robione n zamówienie do tej sukienki:) piękna całość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie bomba :D świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie! Mało komu korzystnie w żółci, a Ty wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny tył sukienki, choć gdyby dekolt był dłuższy, byłoby jeszcze bardziej ciekawie ;)
    http://martynianka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz! Obserwuję z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie i wyraziście . Jeżeli mogę spytać... Ile masz wzrostu? Pewnie jesteś wysoka bo we wszystkim wyglądasz bardzo zgrabnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tak myślałam, bo wysokie kobiety jednak znacznie korzystniej prezentują ubrania ;) Ja nie mam tego szczęścia ale podziwiam.

      Usuń
  9. Podoba się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely! you look so amazing http://differentcands.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka kwaśna limetka, super- elegancko i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wyglądasz :) jaka masz pomadke na ustach i jeszcze chciałabym zapytać czym malowałas policzki ? jakiś bronzr ? bo wygladaja przepięknie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      pomadka na moich ustach to Inglot nr 820
      Policzki są muśnięte różem Lancome shimmer coral sunset i Chanel 44 narcisse

      Usuń
  13. fajny blog:) Zachecam do odwiedzin mojego bloga www.fashionmee3.blogspot.com oraz obserwowania jezeli sie spodoba:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow makijaż prześliczny:)Proszę zdradz jakich kosmetyków użyłaś:)?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fluid MaxFactor Xperience
      bronzer BareMinerals
      róże do policzków Lancome shimmer coral sunset i Chanel 44 narcisse

      Usuń
    2. Bardzo bardzo Dziękuję:)

      Usuń
  15. śliczne buty

    zapraszam w wolnej chwili na artykuł o agi jensen designe
    http://jestemtylkosnem.blogspot.com/2013/06/alfabet-mody-agi-jensen-designe.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka perfekcyjna :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fabulous <3
    You really do have a lovely blog, just stumbled across it now

    Would you like to follow each other via instagram, twitter and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back

    My blog is a fashion/lifestyle blog!

    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com
    www.twitter.com/andkateblog
    www.instagram.com/andkateblog

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna limonkowa sukienka, niewiarygodne, że z H&M!
    Dzięki za odwiedziny, też obserwuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja. Obserwuję twojego bloga:)i zapraszam do zaobserwowania mojego:)



    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ladnie Ci w tym kolorze. Szczegolnie podobaja mi sie Twoje buty, ktore idealnie sie komponuja z kopertowka i kolorem Twoich ubran. Bardzo ladny zestaw.

    Pozdrowienia,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszamy http://amicoeterno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie sukienka i ogolnie lubie limonke, ale chyba troche jej tu za duzo ;) Chyba zmienilabym buty np. na calkowicie czarne.

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz , żółty to chyba Twój kolor , wszystko dopracowane na ostatni guzik , super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny zestaw, bardzo mi się podoba :) Ja w tym roku też 30-stkę zaliczę, swoją... OMG!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie:)Mam prosbę widzę że twoimi ulubionymi pomadkami są pomadki inglota czy mogłabyś polecić z tej firmy jakiś neutralny kolorek na co dzień?jestem szatynką o niebieskich oczach.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Twoje stylizacje i figure:) chcialabym byc taka szczupla:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna limonka:)pięknie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne kolory .. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wyglądasz oszałamiająco:)

    OdpowiedzUsuń
  31. lubię do Ciebie zaglądać:) Jesteś piękną kobietą z dużą klasą =)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetnie wyglądasz:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna sukienka a cudownym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna stylizacja i świetny blog, naprawdę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy ty tam natapirowane włosy, bo jakoś dziwnie długa głowa na zdjęciach wygląda !?

    OdpowiedzUsuń
  36. Fabulous post
    Thanks for sharing!
    New post up on my blog, I'd love to find out what you think :)
    Speak soon,
    Have a great day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo przepraszam, źle się wyraziłam. Jesteś bardzo piękną kobieta i niesamowicie zgrabną tylko odniosłam wrażenie oglądając Ciebie, że gdzieś zostały zaburzone proporcje. Być może zdjęcia są tak robione. Może lepiej fotografować się "od dołu"- można spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi, ale właśnie zdjęcia są robione od dołu :) i podejrzewam, że dlatego też właśnie masz takie wrażenie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  38. W tym zestawie wyglądasz obłędnie!!! Rewelacja :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz niesamowicie! bardzo kobieco :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaaaa! Jestem zachwycona!
    Świetnie jesteś ubrana i masz inne super stylizacje, styl i figurę!
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne buty ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw!
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniale się prezentujesz !!!
    ale jesteś zgrabna ;-*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie to osiedle w Poznaniu?

    FANTASTYCZNE! :)

    OdpowiedzUsuń