niedziela, 7 lipca 2013

SILVER

Silver - why not?!
Dzisiaj post z serii: srebrzyście mi :)
Tak jak nie przepadam za dodatkami w czerni tak dzisiaj postanowiłam pójść sama sobie pod prąd i do sukienki w kolorze tytułu posta dobrać buty, ale kopertówkę już nie! w kolorze czarnym. By nie było nudno i by czerń powtórzyć na jeszcze jakimś elemencie garderoby chwyciłam czarną przepaskę z cyrkoniami i przyozdobiłam nią głowę :)  Mam nadzieję, że się Wam spodoba!










sukienka - Mohito
przepaska - Parfois
bransoletki - Bijou Brigitte
puzderko - Parfois
buty - Zara

70 komentarzy:

  1. Kobieco i elegancko, świetna prezencja :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. SLicznie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka i dodatki!Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie,kobieco i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci Angeliko ze troche sie zastanawiam czy Ty non stop latasz w sukienkach i butach na obcasie bo jak tak to podziwiam Cie ze jako mama dwojki maluchow dajesz rade

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia są z dzisiejszego dnia - z poprawin :)

      Usuń
  7. Śliczny outfit ;) Cudownie wyglądasz w tej białej sukience ;)

    Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. tak bardzo :) przynajmniej jak dla mnie :)

      Usuń
  9. I znowu ładnie i znowu śliczna pomadka:)Pozdrawiam:)Ps.Mam pytanko czy jesteś zadowolona z podkladu max factor ktorego używasz?nadaje się do suchej skory skłonnej do zapychania itp.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo zadowolona z tego podkładu. Ja mam skórę mieszaną i ciężko jest mi powiedzieć czy nadaje się również do suchej skóry - warto zapytać przed kupnem.

      Usuń
    2. Dziękuję:)

      Usuń
  10. Świetne buty, boska sukienka, cudne bransoletki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prawie identyczną sukienkę tylko że z H&M, ale kupiłam ją chyba z 3 lata temu. Jak zwykle wyglądasz perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest śliczna:)
    zapraszam w wolnej chwili na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz Andżeliko jesteś bardzo piękną osobą - nie tylko na zewnątrz, ale przede wszystkim wewnątrz - i myślę TO poniekąd emanując z Ciebie sprawia, że jesteś baardzo atrakcyjną kobietką :* Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz <3 A buty są przepiękne <3 Szkoda, że ja mam rozmiar 35 i ciężko mi coś fajnego znaleźć;/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem z nóżką w roz 35. Niestety wiele sieciówek ma pozawyżane rozmiary butów np. Reserved.

      Usuń
  15. Genialna sukienka i rewelacyjne buty <3 Wygladasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te buty!
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjęcia jak z jakiegoś katalogu !

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój debiut na Twoim blogu :)
    Kochana przepięknie wyglądasz, no a te buuuty po prostu cudowne.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam:)
    Sukienka jest cudowna! A Ty wyglądasz zjawiskowo!
    Pozdrawiam ciepło- Anna:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bajeczna sukienka! genialnie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie! sukienka jest bajeczna, a buty nadają fajnego pazura temu zestawowi :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie,tak promiennie:)!!
    zapraszam do mnie, jeśli się podoba obserwuj na googlach :) Ja dodaję do obserwowanych bo jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytam bloga od niedawna i bardzo sie ciesze ze tu trafilam. Świetne stylizacje

    Pozdrawiam

    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie prezentujesz się w tym cudnym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie wyglądasz:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się :) czarny + srebrny <3 obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka świetna, ale buty wydają mi się za ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna opaska. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna sukienka:) fajne miejsce na zdjęcia:P
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka jest piękna, a ty w niej wyglądasz cudownie;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie wyglądasz, buty są cudne!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękna kobieta z Ciebie, że też wcześniej nie trafiłam na Twojego bloga :) Uwielbiam sukienki z wyciętymi plecami. A szpilki to już wgl cudo !

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing dress! So pretty:)

    bloglovin.com/blog/3880191/

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny wpis :)na prawdę bardzo mi się podoba!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne zdjęcia. Śliczna modelka i piękna sukienka :))

    Również dodajemy Cię do obserwowanych blogów i na FB :)

    Buziaki
    xo xo xo ox xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  36. Sukienka rewelacyjnie na Tobie leży :)
    No i czarne dodatki zawsze dobrze się prezentują, szczególnie takie sandałki.

    Dzięki za komentarz u mnie, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna ta sukienka!:D obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  38. ŚLICZNE ZDJĘCIA, ŚWIETNIE WYGLĄDASZ W TEJ SUKIENCE I BUTACH :)
    OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialna stylizacja :)
    Obserwuję :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. piękną masz sukienkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. efektownie i z wielką klasą ;) wyglądasz perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka jest wspaniała!!:*:*:
    Buty niestety nie do tego zestawu! ale i tak slicznie
    ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie się z Tobą nie zgadzam!!! Wygladają w tym zestawie rewelacyjnie!!!!
      Faktycznie nie są to łatwe buty do połączenia, ale tutaj sprawdziły się w 100%.
      Świetnie współgrają ze sukienką i całą resztą.

      stała czytelniczka Majka *)

      Usuń
  43. Bardzo ładna sukienka, pięknie podkreśla Twoją idealną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie Kochana wyglądasz, boska sukienka i buty,Obserwujemy?
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. masz piękne nogi :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetna sukienka! Wyglądasz w niej zniewalająco! :)

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. oo matko jaką masz booską sukienkę :) buty również świetne, ale Twoje nogi to mrr <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Sukienka jet genialna! :P

    OdpowiedzUsuń
  49. sukienka w moim stylu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne zestawienie na gorące dni!

    Co myślisz o wspólnej obserwacji? :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Naprawdę uwielbiam te buty!

    OdpowiedzUsuń
  52. wow, wyglądasz ślicznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń