wtorek, 9 lipca 2013

Star Trek

Uwaga, uwaga za chwilkę wyląduje kosmitka - niczym z Gwiezdnej Wędrówki!
W ubiegłą sobotę miałam przyjemność uczestniczyć w bardzo ważnym wydarzeniu – jakim jest przysięga małżeńska. Przyszła pora i na ostatniego kawalera ze studenckiej paczki!!!
Kolorem przewodnim w  moich stylizacjach – mam tutaj na myśli zarówno wesele jak i poprawiny (co już mieliście okazję zobaczyć w poprzednim poście) był kolor srebrny.
W pierwszym dniu na ogień poszła skórkowa sukienka od Simple, która w końcu doczekała się swojej premiery. Nie skromnie powiem, że otrzymałam wiele komplementów na temat swojego stroju – co było bardzo miłe, bo nie ma co ukrywać sukienka jest dość kontrowersyjna – raczej nie da się kolo niej przejść obojętnie, albo  pokocha się ją od razu, albo nigdy do niej nie przekona. Najbardziej utkwiło mi w pamięci zdanie Świadka, który powiedział, że wyglądam „ niczym ze Star Treka”. Uśmiałam się niesamowicie. Świadek przebił wszystkich! A Wam jak się podoba?










sukienka - Simple
kolczyki - Parfois 
bransoletka - Biju Brigite
puzderko  - Parfois
buty - Dune

47 komentarzy:

  1. hehe sukienka jest kosmiczna! :) super wyglądasz!! :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka ;)
    Super zdjęcia!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest genialna. Widzialabym ja z takim mniej kobiecym, moze zamknietym, bardziej seksownym obuwiem ;) Buty ktore Ty wybralas sa natomiast bardzo kobiece. Ja chyba postawilabym na kontrast i w kolorze i w formie, ciekawe czy da sie cos z tego co wlasnie napisalam cos zrozumiec ;)
    Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne odczucia... buty to przerost formy nad trescia, przekombinowane. Ja bym wybrala cos prostego,bez broszek. Sukienka olsniewajaca, ale na Tobie wszystko pieknie lezy :D Jestes przepiekna.

      Usuń
  4. Ja nigdy bym się na taką nie odważyła - ale Ty wyglądasz wspaniale :) nie ma się co dziwić, skąd tyle komplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka piekna!!!! Pieknie wygladalas:1)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog;) będę tu zaglądać;) super mamuśka!!!sama jestem mama i popieram że trzeba o siebie dbać
    ewidentnie widać ze masz gust;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę podpowiedz jak uidało ci się pozbyc brzuszka po porodzie?co prawda ten owy brzuszek był malutki ale jednak widac że schudłaś ;) i brzunio płąskie;) czekam na podpowiedź;) pozdrawiam serdecznie
      Ania

      Usuń
    2. Aniu - ja już tam mam. Po pierwszej jak i po drugiej ciąży bardzo szybko zrzuciłam kilogramy i to nawet za duzo. Widisz moim problemem jest przytyć - jem wszystko o każdej porze dnia i nocy, a moja waga ani drgnie. Śmieje się, ze moja figura to tylko zasługa moich dzieci, a moje koleżanki z kolei śmieją się, ze powinnam tylko zachodzić w ciąże i rodzić dzieci :)

      Usuń
    3. dziękuje za odp;p super ;)koleżanki mają rację ślicznie wyglądasz;)i świetny blog
      Ania

      Usuń
  7. super wygladasz :) zdanie swiadka the best :)
    pieknie polaczylas torebeczke z sukieneczka ode mnie na pewno takze dostalabys mnostwo komplementow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta sukienka:) Prezentujesz śliczne stroje, z chęcią obserwuje, bo jest tu pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dodatki w kolorze pomarańczy wyglądają świetnie z sukienką:D wszystko ładnie się komponuje:D
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny dekolt ma ta sukienka - naprawdę mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że z opisu inaczej wyobrażałam sobie tę sukienkę i nie byłam pozytywnie nastawiona. Jednak po obejrzeniu fotek zmieniłam zdanie. Sukienka ma piękny krój i ładnie komponuje się z materiałem. Ty wyglądasz oszałamiająco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka bardzo ciekawa i niespotykana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz klasę, fantastyczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesująca ta sukienka, aczkolwiek jakoś do mnie nie przemawia. : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka :) wyglądasz w niej olśniewająco (jak na srebro przypadło) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie w niej wyglądasz :D
    Nominuję cię do Liebster Blog Award, informacje na moim blogu :*
    Wiciafashion.blogspot.com

    +obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknej kobiecie to we wszystkim ładnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie wyglądasz, ta sukienka jest bardzo orginalna i prześliczna!
    Ja również bardzo lubię ubrania z Simple :-)
    Chętnie dodałam cię do obserwowanych, gdyż bardzo podobają mi się twoje stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krój sukienki jest świetny i pięknie w niej wyglądasz, ale sama nie odważyłabym się na ubranie takiej kreacji

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz ^^
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest świetna. : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękujemy za komentarz :)

    świetna torebka i urzekło mnie zdjęcie na nagłówku ! :)

    pozdrawiam i zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurcze ta stylizacja mi sie akurat nie podoba:( sukienka nie jest w moim stylu ze wzgledu na kolor. Poprzednia stylizacja za to podoba mi sie bardzo i lubie Cie ogladac:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hot mamuska ;-) Śliczne pomarańczowe dodatki

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the dress <3

    xx

    http://www.ohyeahyeahs.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka ! genialnie prezentuje się przy tych białych różach jak się nie mylę : ).
    Piękne zdjęcia ! pozdrawiam : ).

    OdpowiedzUsuń
  27. oo.. wesele, ślub-uwielbiam te klimaty!
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, niesamowita sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowita ta sukienka! Może nie Star Trek, ale Star na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądałaś niesamowicie :) Pewnie byłaś gwiazdą wieczoru, oczywiście zaraz po Pani Młodej ;) Świetna sukienka i bardzo podoba mi się, że ma kieszenie :) Uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa sukienka ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń