czwartek, 18 lipca 2013

Tiulowy zawrót głowy

W dzisiejszym poście pierwsze skrzypce gra tiulowa spódnica. Jedni je uwielbiają inni nie potrafią zrozumiec
ich fenomenu i tego, że wiele osób się nimi zachwyca. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy :) Do spódnicy dobrałam skórkową bluzkę (która ma baskinkę, ale która została schowana), pozostałe elementy garderoby: buty i kopertówka też jest w czerni. Mam nadzieję, że się Wam spodoba!







bluzka - H&M
spódnica - Quiosque
naszyjnik - Guess
zegarek - Michael Kors
kopertówka - Moschino
buty - Zara

41 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje zestawy:)

    zapraszam do mnie na rozdanie lakierów do paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tiulówki :) Wyglądasz przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za tiulem, ale w tej stylizacji wygląda naprawdę fajnie ;)
    jak znajdziesz chwilkę to zapraszam do siebie, byłabym wdzięczna za komentarz i lajka na fc; tymczasem może wzajemna obserwacja? ;)

    oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne są te buty! chcę takie :) bluzka i spódnica są świetnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawiłaś tę lekka spódnicę z ciężką bluzką. Do tego te buty. Genialnie!!! Bardzo, bardzo, bardzo mi się podobasz w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalnie.E.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądasz, bardzo podoba mi się taki styl! A ta tiulowa spódniczka jest wrecz stworzona dla twojej figury :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne wygladasz, swietne polacznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, buty są super!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju piękne buty <3 :D

    Wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna styliazacja:D taka ostra!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja sądziłam że to sukienka :)super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódnica *.*

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. te tiulowe spódnice są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczna spódnica - ale fakt, wolę takie tiule na kimś niż na sobie. Ja w tiulach czuję się jak bombka.

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie wyglądasz w takim stroju:) jednak to nie mój styl, nie przepadam za taką długością spódnic i sukienek:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow przepiekna stylizacja! ja poszukuje takiej ale w kolorze pastelowym rozu <3
    ------------------
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20542017

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so chic! I really love it

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty podziwiam w każdej stylizacji i marzę, by trafiły do mojej szafy (niestety nigdzie nie mogę ich już znaleźć...). Jeżeli chodzi o spódnicę to zdecydowanie zaliczam się do pierwszej grupy. Piękna stylizacja!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj :) zauważyłam ze używasz pomadek z inglota :) swietnie w nich wyglądasz. mogłabyś napisac który kolor pomadki jest przez Ciebie najchętniej stosowany ?jaki poleciłabys do opalonej cery ?:) pozdrawiam seredcznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodnica jest rewelacyjna!
    Wygladasz swietnie:)
    Kisses x

    OdpowiedzUsuń
  24. nie w moim stylu, ale ciekawie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny zestaw, choć takie spódnice do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta stylizacja jest cudowna! Idealnie trafia w moje gusta. Wszystko tu gra spódnica, buty, torebka. Bardzo podoba mi się przełamanie skóry i tiulu. Świetny blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Co za piękna spódnica! Super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  28. wow Angela świetny look pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W tym stroju jesteś bardzo podobna do Anety Kręglickiej, wiesz? Bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz fantastycznie, boskie zestawy. Bardzo, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń