piątek, 23 sierpnia 2013

Duet idealny

Dzisiaj dominują dwa kolory: żółty oraz zielony. Według mnie te dwa kolory fajnie się uzupełniają i tworzą bardzo miły dla oka duet :) Naszyjnik to tzw. "moja perełka" gdy tylko go zobaczyłam od razu się w nim zakochałam. Fajnie uzupełnia całość i nadaje charakteru całej stylizacji. Resztę stroju dopełniłam ecri szpilkami oraz kopertówką oversize. Mam nadzieję, że się Wam spodoba! 


T-shirt - H&M
spódniczka - Zara
naszyjnik - Parfois
kopertówka - Stradivarius
buty - Stradivarius

46 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba to połączenie :)
    Czuć tu u Ciebie jeszcze lato! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jest duet idealny ! ta marynarka jest śliczna, piękny kolor skąd ona?

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne:))) Skutecznie odpędzasz jesień:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie polaczenie zoltego z zielenia, pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolory i rewelacyjny krój spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, kolorowy outfit :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny strój :)

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękna spódniczka! Świetna kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również strasznie podoba się połączenie tych dwóch kolorów!
    Wyglądasz rewelacyjnie, śliczny zestaw:)


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie:))świetny naszyjnik!!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo wiosenny zestaw :) śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne kolory! A spódnica to istne marzenie!
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolorystyka, świeża, wesoła, bez naszyjnika nie było by takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja :) iście letnie ;)
    ale twoje nogi wygrały wszystko :D ile ja bym dała aby takie miec :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna kolorystyka, cudowny zestaw i śliczna dziewczyna;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się podoba ale tylko na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba ale tylko na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ale tylko na Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie wyglądasz,a naszyjnik jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  24. Andżeliko - zapuszczasz teraz grzywkę? - moim zdaniem lepiej Ci było bez niej (aczkolwiek wiem, ze tobie przypadła do gustu), jednak masz tak ładną buzię, że niepotrzebnie Cię ona zasłania:/ - tak samo ślicznie wyglądasz z upiętymi włoskami wysoko w koczku, lub jak spinasz klamrą (tu ktoś zarzucił, że fryzura ma dziwny kształt - moim zdaniem bzdura totalna - bardzo fajne upięcie, sama też tak robię, że unoszę włoski a nie taka "płaska ulizana" głowa):) Pozdrawiam Cię cieplutko:* Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko faktycznie grzywka przypadła mi do gustu i dobrze się w niej czuję dlatego na razie zamierzam ją jeszcze trochę ponosić :) Ostatnio mojej znajomej śniło się, że miałam rude włosy i mocno skrócone - a że lubię kombinować i eksperymentować - dlatego nigdy nic nie wiadomo :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  25. Rewelacyjnie wyglądasz!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale piękne kolory! :) tak żywo i letnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. Żółto zielone połączenia zawsze będą dobrze dopasowane ! piękna całość;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten zestaw rowniez bardzo przypadl mi do gustu. Pieknie Ci w takich letnich kolorach. Odslaniaj nogi czesciej. Pozdrawiam Kochana

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wyglądasz ;-) Pozdrawiam :-***

    OdpowiedzUsuń