środa, 14 sierpnia 2013

Ponadczasowe zestawienie

Klasyczne połączenie czerni i bieli jest bardzo lubiane przez wiele osób, również przeze mnie. Nie ma się co dziwić, bowiem tego typu zestawienie sprawdza się w wielu sytuacjach. Dzisiaj przedstawiam Wam moją wersję połączenia tych dwóch kolorów. Kombinacji może być wiele. Ja postawiłam na czarny dół i białą górę. Całość dopełniłam czarnymi szpilkami oraz przezroczystym puzderkiem. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.







 bluzka, spódnica - O la la
naszyjnik - Bijou Brigitte
zegarek - Michael Kors
bransoletki - H&M
buty - Zara

37 komentarzy:

  1. Bluzka ze spódnicą jest z najnowszej kolekcji O la la?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszeeczkoo mojaa . Jakaa ty pięknaa . : ) KC ( kocham cięę ) mocniutkoo . : -

    OdpowiedzUsuń
  3. —–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    —–-▒███████████▒
    —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
    -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
    -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
    -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
    —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
    —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
    ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
    ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
    ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
    ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
    ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
    —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
    —————–▒██▒▒████████▒▒██▒
    ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
    ———————▒██▒▒████▒▒██▒
    ———————-▒██▒▒███▒▒█▒
    ————————▒██▒▒█▒▒█▒
    ————————-▒██▒▒▒█▒
    —————————▒██▒█▒
    —————————♥♥♥♥♥♥
    —————————-♥♥♥♥♥
    ——————————♥♥♥
    —————————-—♥♥
    ———————————♥

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowicie to dobrałas ! :*
    pozdrawiam ✭ ✭ ✭

    OdpowiedzUsuń
  5. Biel w połączeniu z czernią już zawsze będzie elegancko się prezentował :) Wyglądasz cudownie w tym zestawie!

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. po raz kolejny ogromne zaskoczenie :)
    ubóstwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, bardzo do Ciebie pasuje:) I ta piękna opalenizna!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne;)super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie podobają mi się buty - nie lubię tych, które podkreślają jak ogromny jest duży paluch. Ale bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny look!!!! wspaniałe szpilki!!<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój "osobisty fotograf" robi coraz lepsze zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam połączenie bieli i czerni .
    szczerze powiedziawszy wyglądasz znakomicie, jak zawsze ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam:)
    Mnie się podoba i to bardzo! A buciki zwłaszcza:))
    Buziaki- Anna

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz bardzo kobieco:) klasyka połączenia białego z czarnym zawsze będzie idealna:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny set!
    klasyka zawsze świetna:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. jeny, pięknie. Prosto, ale z klasą! CUDNIE! :>
    nowy post u mnie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Ubrania jak ubrania ale...jakie nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygladasz swietnie!
    Zestawy black&white zawsze sie sprawdzaja!
    Kobieco i z klasa:)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne buty. dawno je kupiłaś? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę napisz kiedy buciki kupiłaś. są cudowne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buciki kupiłam jakieś 3 miesiące temu

      Usuń
  21. Świetny zestaw, wyglądasz pięknie :) Obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw idealny i bardzo elegancki! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń