sobota, 10 sierpnia 2013

Nude&White

Dzisiaj w jasnych kolorach - moich ulubionych! Biały t-shirt do tego spódnica w kolorze nude oraz biała dżinsowa kurtka z kolcami. To główne elementy mojego dzisiejszego zestawu. Zapomniałam jeszcze wspomnieć o butach, które są dopełnieniem całości - utrzymane w kolorystyce tej samej co reszta stroju. Wydaje mi się, że to właśnie one nadają charakteru całości. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?! Enjoy!










t-shirt- No Name
spódnica - La Perla
kurtka - Zara
zegarek - Michael Kors
buty - No Name


36 komentarzy:

  1. Cudowna spódnica!!
    Pięknie wyglądasz na zdjęciach kochana!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie dobrałaś buty do reszty :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna katana :)

    zapraszam do mnie :)
    joyoftehfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie\!!

    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kurtka :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu, ale jak widzę Twoje zdjęcia widzę Joannę Krupę! ;-)
    Śliczną kobietą jesteś!
    Mega stylizacja, Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica mi przypadła do gustu :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny zestaw!!!! wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow pięknie! idealny zestaw! buty- takie chcę :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki ładny świeży kolorystycznie zestaw!
    i pięknie opalone nogi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny outfit :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladnie :)
    Swietna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny zestaw !
    piękna spódnica

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze wspaniałe ubranka!
    ale kazde z osobna:)
    ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukiereczek! Pięknie...pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz, przypominasz mi trochę z twarzy Joannę Krupę:)
    zapraszam : http://outsidekatte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie będe zbyt kreatywna.
    Muszę napisać to co inni :P
    Jesteś piękna i świetnie się ubierasz.
    Będe tu zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. NARESZCIE DUŻE ZDJĘCIA:)SUPER ZESTAW!

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za wizytę na blogu ! :)
    wyglądasz troszkę jak Joanna Krupa ! świetny zestaw, zakochałam się w kurtce ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz cudownie;) piękna z Ciebie kobieta:) dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeuroczo wyglądasz! zjawiskowa! :)

    Zapraszam do polubienia mojego fanpage'a na FACEBOOK'U
    P-ivonia.blogspot on facebook!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię takie kolory spódnic!! Świetnie wyglądasz!! I buty super tu pasują:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz : ))

    Zapraszam do mojego bloga i do wzajemnej obserwacji :)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń