środa, 21 sierpnia 2013

Sporty girl

Dzisiaj na sportowo i na luzie. To właśnie jeden z tych dni w które nie miałam ochoty zakładać szpilek, tylko wygodne szorty, lużną bluzkę i sportowe obuwie. W związku z lekkim podziębieniem postanowiłam nałożyć na siebie dodatkowo kamizelkę, którą uwielbiam nie tylko za jej kolor, ale również za to, że jest lekka i milutka w dotyku :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!



  







bluzka - Zara
spodenki - No Name
kamizelka - No Name
zegarek - Michael Kors
okulary - Braccialini
buty - No Name

42 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój idealnie w moim stylu:) Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga:) Jest mi bardzo miło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. super :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. so nice!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty świetnie wyglądasz!
    Bardzo fajny sportowy look :)
    Podobają mi się buty i spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super super super:)Marzy mi sie post o tajnikach Twojej pielęgnacji ciała i włosów:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty buty! najfajniejsze: )
    nowy u mnie!: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ktoś by chciał zakupić takie buty jak mam w dzisiejszym poście - to mam na sprzedaż nowiutkie w rozmiarze 39 :)
    Jeśli jest ktoś zainteresowany proszę o maila: angelastok@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. super wyglądasz:) fajny wygodny zestaw i dodatkowo w pastelowych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty warte grzechu! Świetny outfit ;)

    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://claudiabardon.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły zestaw;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    ksiazkoteka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow perfect sporty Look, really! You got a new Follower :)

    Love, Aline
    www.fashionzauber.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz! super upięcie włosów!!

    obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie

    OdpowiedzUsuń
  15. super look! te spodenki są świetne, rewelacyjnie w nich wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super! bardzo lubię takie sportowe sety, ale nie każdy potrafi wyglądać w nich stylowo, Tobie wyszło to świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super sportowy set!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny look
    kamizelka super

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś ubierałam się sportowo teraz dążę do elegancji:D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny luźny zestaw, ładne uczesanie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna kamizelka,idealna kolorystyka:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdecydowanie wolę Cię w bardziej eleganckim zestawie jak w poprzednim poście, jednak rozumiem, że są dni, w których chce się czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. luźno i an sportowo to co lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  25. zrezygnowałabym z kamizelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny zestaw. Niby pastele ale nie jest zbyt delikatnie : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna fryzurka :) lubię taki odcień różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale wyglądasz :) świetna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kamizelka, bardzo podoba mi się ten zestaw!!!

    Pozdrawiam Matti

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana Ty w tym poscie wyglądasz jak nastolatka :). a ta fryzura super.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Moim zdaniem cudnie i oglądałabym te zdjęcia bez końca, słodko cie z tym warkoczykiem, sama często noszę taką fryzurę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczo wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszcze dodatkow :) w sportowej wersji wygladasz rownie atrakcyjnie jak w eleganckiej :)

    OdpowiedzUsuń