sobota, 17 sierpnia 2013

Srebrny cekin

Dzisiaj niekonwencjonalne połączenie. Wydawałoby się, że cekinowa sukienka przeznaczona jest tylko na wieczór, a tutaj niespodzianka - nie dość, że noszę ją na co dzień (może nie koniecznie do pracy, ale po pracy jak najbardziej) to jeszcze postanowiłam połączyć ją z płaskim i wygodnym obuwiem.
Zdaję sobie sprawę z tego, że jest to dość odważna stylizacja i wiele osób nie miałoby odwagi tak się ubrać. Ja jednak lubię iść pod prąd i eksperymentować.
Jestem strasznie ciekawa Waszego zdania co myślicie o tym zestawie?






sukienka - No Name
worek - Terranova
buty - Wiwa

28 komentarzy:

  1. Super stylizacja!:)

    Nowy post:
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/roar.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam:)
    Zestaw super, z chęcią bym taki założyła:) Więc jestem odważna:))) Całość cudowna!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna sukienka ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw, buty idealnie dobrane do sukienki. Ja bym taka zalozyla na codzien rowniez ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! A sukienka jest przepiękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka świetna :) Ale założyłam do niej baletki ze srebrnymi dodatkami :) np. w kolorze beżowym: ) Pozdrawiam :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna sukieneczka

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jesteś!,oczarowałaś mnie swoim zestawem! Jak każdym przyznam kochana!

    Całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  10. pasuje Ci srebrny kolor:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, gdzie można kupić takie buty? Na stronie wiwa obuwie ich nie ma :((

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, idealnie dobrany pod względem kolorów. :)
    Ściskam, Fashion Camille ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona sukienką i butami, są stworzone dla Ciebie :) lubię takie zestawy...super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie:)Co to za lakier na paznokciach?Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot - niestety nie pamiętam jaki numer

      Usuń
  15. Pasuję do Ciebie kolor Srebrny :D
    Buty mega mi przypadły do gustu :)
    Pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  16. Na takiej figurze wszystko świetnie wygląda ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna sukienka!Na dzień i na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz ślicznie i właśnie mi przypomniałaś ,że mam gdzieś podobną kieckę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh wyglądasz szałowo:) mega sukienka i buty:) bardzo mi się podoba Twoja stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę powiedz gdzie kupiłaś sukienkę i ten zestaw w tęczową panterkę z poprzednich postów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwiła mi te rzeczy koleżanka :)

      Usuń