poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Wzorowo (paskowo) zaczynam tydzień jednym słowem WZOR(K)OWO

Dzisiejsza sukienka została kupiona pod wpływem impulsu. Tak to czasem bywa - przechodzisz w pośpiechu obok witryny sklepowej zza której krzyczy do Ciebie manekin - kup sukienkę którą mam na sobie i co robisz - choć nie masz czasu i wiesz, że zaraz się spóźnisz na spotkanie - wchodzisz do sklepu, kupujesz sukienkę zdjętą z manekina bez przymierzania, a potem sobie myślisz - czy oby na pewno jest mi potrzebna kolejna sukienka?! Pytanie to jest oczywiście pytaniem retorycznym na które do tej pory nie padła odpowiedź. Cóż samo życie - na szczęście wiem, że nie jestem sama i jest nas więcej - takie sytacje spotykają równie często inne kobiety - i jakoś tak mi od razu raźniej :)










sukienka - No Name
bawełniany stanik - Stradivarius
buty - No Name

59 komentarzy:

  1. jak ta sukienka pięknie na Tobie leży!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się, że ją kupiłaś - jest zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zakupy są najlepsze!:)
    Sukienka jest boska. ma świetną długość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. PS. Biorę udział w konkursie. Pomożesz mi poprzez oddanie głosy? Dla Ciebie to tylko minuta a dla mnie wielka radość :) Szczegóły na moim blogu http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Każda kolejna sukienka jest potrzebna. ja zawsze zadaje sobie pytanie, ciekawe jak będę w niej wyglądała :D
    ślicznie wyglądasz,

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/08/follow-me-down.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetna sukienka, genialnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamo! Cóż za figura! :O
    Pięknie!
    Pozdrawiam Majqa

    OdpowiedzUsuń
  9. buty najładniejsze :)

    http://uszatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś mega śliczna! Pięknie wyglądasz :) cudowne stylizacje u Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. CZAD!:)

    http://www.esiwek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie tylko nie potrafie chodzic w sukience bez ramiaczek

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny zakupo pod wyplywem impulsu! jestem mega zgrabna babka, wiev pasuje Ci tak sukienka jak ulal!

    dziekuje za mily komentarz! moze wzajemna obserwacja! ja juz obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. w tej sukience wyglądasz genialnie!:)
    bardzo trafiony zakup!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. dodaję do obserwowanych, bo naprawdę warto!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma co żałować tego zakupu ! idealnie pasuje do Twojej figury ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna sukienka! fantastycznie się w niej prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądaasz w tej sukience! Masz idealną figurę:)

    xoxo,
    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz w tej pasiastej sukience :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała sukienka!!!super:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale cudownie wyglądasz w tym pasiaku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo się cieszę, że do mnie zaglądnęłaś bo dzięki temu odkryłam Twojego bloga! Wyglądasz ślicznie. Dziękuje za miły komentarz no i rzecz jasna również obserwuje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka ;) Ja też tak mam często że kupuje cos pod wpływem impulsu , tylko że potem zdjae sobie z tego sprawe że mi to wogóle nie jest potrzebe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna ta sukienka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow cudowna sukienka:)masz idealną figurę do takich właśnie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. YOU are very beautiful!!you have a perfect body!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz prześlicznie w tej sukience!!! Masz piękne włosy!!! Jakich kosmetyków obecnie używasz do włosów?????
    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tymi włosami to bywa różnie - obecnie stosuję linię kosmetyków BiovaxMed bo troszkę mi wypadają :(

      Usuń
  30. Pięknie wyglądasz:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zakupy pod wpływem impulsu ... są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  32. Andżeliko dziękuję za odwiedziny:), ja obserwuję już od dawna, ale, jak widać, dość rzadko komentuję. Obiecuję się poprawić:)!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Beautiful dress!! I love it! You look amazing!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziekuje!
    Swietna z Ciebie babeczka, masz klase :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szczerze?! Zaniemowilam.
    ze tak rzadko tu bywam....
    wygladasz mega atrakcyjnie.
    znakomita figura :)

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się:)zapraszam do mnie:)http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz po prostu zniewalająco!

    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo udany zakup - nawet jeśli był pod wpływem impulsu :) Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Paski, paski, paski. Zawsze stylowe i przyciągające spojrzenie. Modne zawsze - co zrozumiałam kiedy znalazłam przywiezione kiedyś przez babcie rzeczy wprost z USA. Bardzo podobna sukieneczka jednak z ramiączkami. Moda wraca jak mówią ale czaro-białe paski są chyba nieśmiertelne.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie:) Dla mnie musiałaby być krótsza!;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie:)Kochana z taką figura to Tobie we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. —–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    —–-▒███████████▒
    —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒
    -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒
    -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒
    -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒
    —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒
    —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒
    ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒
    ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒
    ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒
    ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒
    ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒
    —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒
    —————–▒██▒▒████████▒▒██▒
    ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒
    ———————▒██▒▒████▒▒██▒
    ———————-▒██▒▒███▒▒█▒
    ————————▒██▒▒█▒▒█▒
    ————————-▒██▒▒▒█▒
    —————————▒██▒█▒
    —————————♥♥♥♥♥♥
    —————————-♥♥♥♥♥
    ——————————♥♥♥
    —————————-—♥♥
    ———————————♥

    OdpowiedzUsuń
  43. na tym 2 zdjęciu wyglądasz jak modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest idealna i nie dziwię się, że ją kupilas :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty są przymałe...

    OdpowiedzUsuń