poniedziałek, 23 września 2013

Black&Nude

 Dzisiejszy zestaw to połączenie dwóch kolorów: czerni oraz beżu. Czarny kombinezon to tzw. klasyk, świetnie sprawdza się na wieczorne wyjścia jako alternatywa małej czarnej. Chcąc go ożywić i dodać lekkiego pzaura postanowiłam połączyć go z motywem zwierzęcym jakim jest pantera. Ten deseń możecie zobaczyć zarówno na butach jak i na kopertówce. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.








kombinezon - Zara
naszyjnik - Guess
zegarek - Michael Kors
kolczyki - Apart
kopertówka - Aldo
kurtka - Zara
buty - Nine West

36 komentarzy:

  1. Ohhh tak tak :) Pantera do tego wszystkiego MRRRAAAUUUU!!! :)

    Cudownie wyglądasz..a plecy tego kombinezonu są niesamowicie sexy :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również kurteczka wpadła w oko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz mega kobieco :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpileczki w panterkę boskie! Żałuję, że nie udało mi się kupić takich na wyprzedaży ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtka podbiła moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, bardzo elegancko! Te zwierzakowe printy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. bajecznie wyglądasz w tym kombinezonie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kombinezon,super kurtka,extra wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kombinezon ma świetny tył:)
    piękna kurtka i piękna Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że ja nie mam wzrostu do takiego kombinezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekny kombinezon :) szpilki i torebeczka do tego - wygladalas przeslicznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od takich butów niewygodnych będziesz mieć jeszcze większe halluksy niż dotąd, dziwne połączenie swoją drogą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby mieć większe najpierw trzeba je mieć :) dziwne to są raczej Twoje komentarze :)

      Usuń
  13. Wyglądasz przeuroczo, jak gwiazda filmowa. Nie, pomyliłam się, Ty masz klasę, a niektóre pseudo - gwiazdeczki w ogóle jej nie mają. Piękne dodatki. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon jest cudowny!
    Pięknie w nim wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja!
    Pozdrawiam
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  16. tez posiadam tą kurtke z zary :) jest piekna i oryginalna :)) super zestaw takie proste sa najlepsze!
    zapraszam na moja wyprzedaż rzeczy z szafy ( zary :D ) pozdrawiam :)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3575132142

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Osobiscie nie lubie panterki, ale w tym zestawie prezentujesz sie pieknie! Na wieczorne wyjscie idealny zestaw.
    Pozdrawiam i zapraszam: www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieta z klasą, pasuje do Ciebie ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja trochę z innej beczki. Ostatnio zachwyciła mnie stylizacja Agnieszki Sienkiewicz na premierze filmu Wałęsa. Zwłaszcza jej spódnica http://www.zeberka.pl/art.php?id=25729. Z tego co zorientowałam się, pochodzi z atelier Violi Piekut, raczej poza moim zasięgiem :) Może widziałaś gdzieś podobną spódnicę? Szukam białej i oczywiście tak dobrze skrojonej jak ta w/w. A Ty oczywiście jak zawsze wyglądasz bosko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie spódniczka świetna - piękny kolor i świetny materiał. Niestety tak dobrze skrojonej nie widziałam - coś podobnego, ale z materiału bardziej ceratowego-połyskowgo w kolorze nude/blady róż, kupiłam ostatmio w h&m na dziale Trend. Jednak ta moja jest szyta z koła i inaczej się układa. Długość midi - podobna do tej co ma na sobie Agnieszka.

      Usuń
  21. pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasycznie ale nie do końca... świetny zestaw.. Kurteczka ma idelalny odcień..
    Ja już długo szukam kombinezonu idealnego, ale nic jak dotąd nie znalazłam...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo elegancki zestaw. Uwielbiam zwierzęce printy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaka Ty jesteś piękna... cudowny kombinezon, elegancki, klasyczny, świetnie na Tobie leży. Ja bym tylko ubrała czarne szpilki, wydaje mi się, że motyw panterki na kopertówce by wystarczył. Ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wyglądasz jak gwiazda filmowa :)) Cudownie :))
    A jaki masz rozmiar tej kurteczki?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń