niedziela, 1 września 2013

CENTRUM

Nie mogłam się oprzeć - musiałam się zatrzymać choć na chwilkę by zrobić sobie zdjęcia w tym oto właśnie miejscu. A co to za miejsce? To jeden z budynków - dodajmy najnowszy - mojej byłej uczelni - Politechniki Poznańskiej - Centrum Mechatroniki Biotechnologii i Nanoinżynierii . Jednak sentyment pozostaje :) Budynek ma bardzo ciekawą architekturę, a jak wiecie mam słabość do ładnych rzeczy :)
Co do mojego dzisiejszego stroju - sukienka upolowana w h&m - ma ciekawy fason i mega seksowne rozcięcie, którego należy pilnować......zapewne wiecie czemu. By przełamać całość postanowiłam narzucić na siebie kamizelkę oraz dobrać metaliczne dodatki w postaci szpilek oraz kopertówki. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.











sukienka - H&M
kamizelka - H&M
kopertówka - Bershka
buty - Zara




37 komentarzy:

  1. Pięknie ! :)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. buty,buty,buty!!!!!!świetnie wyglądasz;0

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna :) za każdym razem nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look, a miejsce faktycznie bardzo ładne, sama chętnie też zrobiłabym tam zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma ciekawy fason :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylizacja ale nie w moim guście.;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny outfit!kolory idealne dla blondynki! a co to za pomadka na twoich ustach???
    pozdrawiam!!!
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba ten zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sukienka i buty!
    Widzę, że absolwentki Politechnik odreagowują na blogach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka. Podoba mi się jej fason i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. hej hej, nominowalam Cie do Liebster Blog Awards & Outfit. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś bardzo fotogeniczna:) świetne zdjęcia!
    cały zestaw bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz. Świetna kombinacja sukienki i kamizelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i super zdjecia ;)
    obserwujemy? aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jak zawsze ;) Męska częśc z pewnością na ulicy zwraca uwagena to sexi rozcięcie :D

    http://loli-la-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh wow lovely sandals!

    They look so good in this outfit!

    Thank you so much for your lovely comment! Of course we can follow each other! Id love to keep in touch! If you follow me, let me know and i will follow you right back! :D

    And what about other social media? That way I won't miss a thing!

    Facebook / Instagram /Twitter / Chicisimo

     - Hannah's Heels

    OdpowiedzUsuń
  18. Have anybody told you that you look like alba jessica?
    I love your silver high heel shoes.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka urocza! Śliczne dodatki!
    Pozdrawiam- Anna

    OdpowiedzUsuń
  20. jako ze jestes dla mnie autorytetem w sprawie mody i wizerunku mam do Ciebie pytanie czy spodnie z linku ponizej nadaja sie do jesienno-zimowych stylizacji co o nich myslisz
    http://www.topsecret.pl/spodnie-damskie-bawelniane-spodnie-dlugie-kroj-5-pocket-rurki-waskie-zwezane-na-co-dzien-tsp1104-troll,20598,172,pl-PL.html#color=KOLOR_134

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem przekonana do tych spodni - fajnie by komponowały się z kolorem koralowym, ale coś mi w nich przeszkadza i ja osobiście bym je sobie odpuściła i poczekała na coś ciekawszego

      Usuń
  21. No cóż pięknie, zmysłowo, kobieco na 300%. Piękne ujęcia, a sukienka rewelacja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudnie wyglądasz ! masz piękny uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny zestaw! wyglądasz mega kobieco;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygladasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam :)

    www.thesecretstop.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bosko wyglądasz.
    Stylizacja jest cudowna! Wszystko bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestes niesamowita. Ostro kibucuje i oczywiscie dodaje do obserwowanych. Wśród tych setek tysiecy blogów modowych napewno jestes perełką.

    http://rozowa-szminka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń