poniedziałek, 16 września 2013

M*I*X

Dzisiaj post z serii mobile mix.......












28 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje śliczne, a to ostatnie zdjęcie smutna czy skupiona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie skupiona - no może przy tym troszkę zamyślona :)

      Usuń
  2. jejku, uwielbiam Twoje zestawy! bardzo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix

    Duuużo Ciebie, cieszysz oko :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna, spełniona(?) kobieta :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodniczka z zary na drugim zdjeciu - cudo, mialam na nia mega ochote ale jakas za krotka mi sie wydawala :D a ten plaszczyk przezroczysty to skad? pokaz wiecej zdjec!

    tymczasem u mnie nowosci - czyli moja garderoba z butami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie moge kupić takie tuniki jak na zdjeciu nr 7 i 15

    OdpowiedzUsuń
  7. super zestawy!



    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd ta śliczna bluza z ostatniego zdjecia??

    OdpowiedzUsuń
  9. super fotki !
    piękna czarna spódnica

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna ta malinowa tunika z czarnymi leginsami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Angeliko ta koralowa czy malinowa tunika na przedostatnim zdjeciu pochodzi moze ze sklepu delia zastanawialam sie kiedys nad jej kupnem i leginsy jak dla mnie ideal gdzie takie mozna kupicAGA

    OdpowiedzUsuń
  12. Bazarkowy styl na każdej fotce...Smutne jest to, że polskie dziewczyny chcą czerpać inspirację z takiego "stylu" ubierania się. Gratuluję samozadowolenia i życzę szybkiej ewolucji w stronę elegancji i wysmakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać "elegancja i wysmakowanie" ma różne oblicza :) my z pewnością te dwa słowa rozumiemy inaczej!

      Usuń
  13. Strasznie mi się podoba jak zestawiasz tę długą czarną spódnicę z bluzkami.

    www.kobieta-inzynier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Biała spódnica 3/4 jest piękna. Jaka to marka? Przypuszczam, że nie można nigdzie już jej dostać.

    OdpowiedzUsuń
  15. ten blog naprawdę warto śledzić ,dla mnie Andżlisia jest naj naj/ modniejszą i najładniejszą blogerką do tej pory którą inensywnie śledzę,,,powodzenia dalszezego przedstawiania swojego profilu ,,,,,cudowna kobieta ze smakiem ogólnym....

    OdpowiedzUsuń
  16. angela wiecej takich mixow sa ciekawsze niz stroj dnia !
    i wiecej rodzinki
    robisz zakupy w m1? ja jakos nic tam nie moge znalezc...

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkie zestawy bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana wyglądasz tak świeżo,tak ładnie! uwielbiam takie mixy:)

    całuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle świetne ubrania i ogólnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tę żółtą i różową sukienkę nosiłabym bardziej bez leginsów czy spodni, nie podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby to nie były tuniki, a sukienki zapewne też nosiłabym je bez leginsów czy spodni :)

      Usuń
  21. Te wszystkie kolorki trochę kiczowato moim zdaniem, zalatują bazarem. Fajne to na młodych gimnazjalistkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że gdy coś jest kolorowe to od razu bazarowe - czyżby na bazarze czarnych rzeczy nie można było kupić?! Nie ujmując nic Tobie, ale tak dziwnego stwierdzenia to jeszcze nie słyszałam, żeby kolorowe rzeczy były przeznaczone tylko dla gimnazialistek?! Absurd!

      Usuń