czwartek, 5 września 2013

Perełka

Dzisiaj chcę Wam pokazać zestaw, który odpowiada mi nie tylko pod względem kolorystycznym, ale również fasonu. Jak wiecie uwielbiam jasne kolory - według mnie wygląda się w nich świeżo i bardzo kobieco - ten zestaw to tak naprawdę połączenie dwóch barw bieli i beżu. Poza tym genialna piankowa spódnica, która jest bardzo efektowna i świetnie się układa jak również żakardowa bluzka wykończona perełkami. Całość dopełniłam butami w kolorze bluzki ze szklanym obcasem. Takie oto właśnie zestawy należą do moich ulubionych :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!










bluzka - Zara
spódnica - O la la
torebka - Parfois
buty -Aldo

48 komentarzy:

  1. kochana powiedz w jaki sposób można dorwać ta spódniczkę?

    Jesteś mega kobieta w tym zestawie! Uwielbiam Twoje stylówki:)

    Obserwujemy się?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie!100% moj gust :) Chetnie widzialabym ta bluzke i spodnice w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten zestaw skradł moje serducho:) piękna bluzka i obłędna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepieknie wygladasz! Ta bluzka jest cudowna, chce taka! <3
    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna bluzka!


    zapraszam


    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyglądasz w takich zestawach.
    Buty przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie! Dama! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw, a spódnica jest przepiękna, mam podobne pytanie, co koleżanka wyżej, gdzie można kupić taką spódniczkę??? Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty cudowne! Ten szklany obcas jest rewelacyjny! <3

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica jest bardzo ładna!:D wręcz genialna!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica!!!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny zestaw. Mega kobiecy, prosty, eteryczny, skromny, elegancki. Gdzie można kupić tą spódnicę?????? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochalam sie! naprawde padla i leze :D cudownie, cudownie, wygladasz slicznie! spodnica rewelacja :D ahhh

    OdpowiedzUsuń
  14. slicznie :) jak zwykle zresztą spódnica boska !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej, jak pięknie wyglądasz!!!

    http://oh-and-ah.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful outfit!! I love that blouse!

    Xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie !:)

    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  18. WoW! Jak dla mnie bomba!
    Fenomenalny zestaw :) Prezentujesz się w nim fantastycznie :) Wszystko idealnie dobrane :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji i wzięcia udziału w giveaway`u na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega kobiecy zestaw :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super zestaw! mnie też interesuje gdzie można zdobyć taką spódnicę? mieszkasz we wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
  21. Extra Stylizacja :O Jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zakochana jestem w spódnicy! I rewelacyjne masz buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładne są takie spódnice:) bluzka spodobała mi się:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki ty ładnie wyglądasz kochana w tym zestawie! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. dziewczyny jesli jestescie zainteresowane ta spodnica bardzo prosze na priv. sa dostepne biale i czarne

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba , wszystko z chęcią zobaczyłabym w swojej szafie . I jakże miło się patrzy na takie słoneczne stylizację...niestety pewnie już niedługo . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z Tobą w 100%. Zestawy pastelowe są bardzo kobiece. Ty wyglądasz w nim idealnie, świeżo, subtelnie, zwiewnie, po prostu pięknie. Dodatki, szczególnie buty - rewelacja. Pozdrawiam w słoneczny poranek. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń
  28. ekstra
    a gdzie ty robilas te zdjecia?
    i dlaczego w tym roku nie bylo fotek z wakacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia robione w Poznaniu na terenie MTP, a zdjęcia z wakacji były

      Usuń
  29. ile kosztuje taka spodniczka czarna??

    OdpowiedzUsuń
  30. Rewelacyjny zestaw, przepięknie wyglądasz nie mogę się napatrzeć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne połączenie ! bardzo mi się podoba

    w wolnej chwili zapraszam ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. w jakiej cenie jest ta spódnica? gdzie można kupić ubrania tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę spódniczkę można kupić u mnie, ale w tej sprawie proszę na priv

      Usuń
  33. klasa i swietne wyczucie formy i faktury:)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczna spódnica i w ogóle cała stylizacja.
    Podoba mi się blog więc z przyjemnością dołączam do obserwujących.
    Pozdrawiam i zapraszam - http://tohavefabulousday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Co za śliczny zestaw! Też uwielbiam jasne kolory :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. witam, a czy są dostępne również inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
  37. How wonderful <3 I love it!

    Wishes,
    HOLYKATTA

    OdpowiedzUsuń
  38. witaj, jaki masz rozmiar tej bluzki?? zwykle noszę S, chciałabym kupić taka przez internet:)

    OdpowiedzUsuń